- Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.
7 ayBeni sıkan şeyleri gözden geçiririm, nedir canımı sıkan beni bana iyi hissettirmeyen?
Onlar üzerine yoğunlaşırım, daha sonra bi ayrım yaparım az veya çok.
O da şöyle, eğer beni kötü hissettiren şeyin etkisi az ise bunu kendi içimde çözerim, genellikle bu dünyanın geçiciliği ike avuturum kendimi ahah ve güzelliklerine odaklanırım.
Fakat aksisi olursa, etkisi çok ise bunu muhakkak yazıya dökmeliyim. Eğer senin anlatma şansın var ise güvendiğin birine anlatadabilirsin. Benim olmadığı için yazıya dökmek tercihim ki, senelerdir bunu böyle yapıyorum ve zihnimi temizledim diyebilirim.
Yani ben günlüğüme yazarım, yazdıkça kendimle konuşmuş gibi olurum, konuştukçada sorular sorup onları cevaplarım.Bu beni rahatlatır, kötü hissettiğim ne varsa sanki yazıya dökerek üzerimden akıp gidiyor gibi hissediyorum. Yani bu biraz psikolojik bir şeyde olabilir kendimi bu şekilde programladımda diyebilirim.
Sende bunu deneyebilirsin bence 🥰
13 Yorumla
Soran7 ayVay canina harikasiniz :O
Bunlari gercekten yapabiliyor olmak, cok ileri bir seviye demektir
Ve tab2 psikolojik bir programlama, fakat en guzel tedavilerden biri 🥹
Cok sevindim okuduklarima 🤗
- 7 ay
Yaaaa bu ne tatlı bi gif 🥹
Sende iyi hissetmediğinde uygulamaya çalıııışşş bunu 🙆♀️
Soran7 ayÇok teşekkür ederim 🥹🤗🐥
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 5,2b cevap paylaştı. Ben genellikle iyi hissetmediğimde önce kendimi dinlemeye çalışırım. İçimde bir sıkışmışlık, yorgunluk ya da huzursuzluk hissi varsa, bunu görmezden gelmek yerine kabul ederim. Kendime zaman ayırırım; bazen bir kahve alıp sessiz bir köşeye çekilmek, bazen de düşündüklerimi yazmak bana iyi gelir. Spor yapmak da benim için vazgeçilmez bir çıkış yolu; koşuya çıktığımda ya da ağırlıklarla uğraştığımda, hem bedenim hem ruhum rahatlıyor. Kendime küçük ama anlamlı şeyler yaparım; sevdiğim müziği açmak, yürüyüşe çıkmak ya da sadece derin nefesler almak… Tüm bunlar beni sakinleştirir, enerjimi dengeler ve iyi hissetmeye adım adım geri dönmeme yardımcı olur.
13 Yorumla
Soran7 ayVay canina gercekten saydiklarini yapiyorsaniz kotuluk size ugrasa dahi kapiyi acan biri olmayacaktir 🤗
Soran7 ay🥹🤗🤗
7 ayBence genelde kendime zaman ayırırım biraz yalnız kalırım bazen müzik dinlerim bazen de yazı yazarak düşüncelerimi boşaltırım yürüyüşe çıkarım ya da sadece derin nefes alıp kafamı toparlamaya çalışırım böylece hislerimi anlamaya çalışıyorum ve yavaş yavaş kendimi daha iyi hissediyorum
11 Yorumla
Soran7 ayElinizden gelen her seyi zaten deniyormussunuz :O
Bu kendiniz icin attiginiz cok buyuk ve degerli bir adim 🤗
Mesela bir iş diyelim, baktım bana uymuyor bırakıyorum, cidden diyorum :D Mesela okul hayatım da öyleydi 19 yaşımdan bu yaşıma kadar çok üniversite bıraktım, 2 sene önce yolu buldum ve bu alanda eğitimimi aldım ve işimi de bu alan üzerine yapıyorum!
12 Yorumla
Soran7 ayBir seyleri birakmaya megilli misiniz genelde :O
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen kötü hissetmek gayet doğal, kendine bunun için alan tanı. 🎡 Fakat boş boş bakmaktan sıkıldıysan, kendini meşgul edecek küçük bir şeyler deneyebilirsin. Sevdiğin bir müziği açıp dans etmek, yürüyüşe çıkmak ya da bir şeyler karalamak ruhuna iyi gelebilir. 💃 Unutma, bu anlar geçici ve onların yerine güzel hisler gelecek. 😊 Sen de kendine biraz şefkat göstermeyi unutma! 💖
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u 7 ayAksam saatleriyse erken uyurum gündüz ise neti kapatıp film izlerim ya da dışarı cikar 3 harfli market dolasirim
11 Yorumla
Soran7 ay3 harfli market 😄
Ne guzelllllll 🤗
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Uyumaya çalışıtom, bi şeyler izleyip, oyun oynarım
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Keyfimi kaçıran ne varsa uzaklaşırım
13 Yorumla
Soran7 aySiz HARIKASINIZ
Soran7 ayNe demek 🤗🤗🤗🐥
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
7 ayİyi hissetmediğimde genelde buz gibi soğukta sokakta saatlerce yürürüm, sıcakta da yürürüm farketmez, kulaklık eşliğinde, psikolojim dibi görene kadar, bi yerden sonra zaten artık hissizleştiğimde eve giderim
118 Yorumla
Soran7 ayDibi gormeden cikamam der gibi mi
Yani o histen kurtulabilmek adina su altinda eriyen seker misali onu o issizlikta eritiyorsun
Geri eve gittiginde iyi oluyor musun peki?- 7 ay
Kötü sokağa çıkarım, müzik ve kafamdaki düşüncelerle daha kötü olurum, yani dediğin gibi dibi görürüm, bir süre sonra kafamdaki düşünceler dağılmaya başlar, kafam kötüye odaklanmayı bırakır, düşünmeyi reddeder, o sıralarda zaten yürümekten yorulduğum için genelde bi yerde mola için oturuyor olurum, sonrasında hisler de dertler de nötr hale gelir, mutlu olmam ama kötü halime kıyasla yani eksiye kıyasla sıfır olduğum için daha iyi olduğum söylenebilir, eve gittiğimde ise bu durum beni en iyi haliyle 2 3 gün en kötü bir gün kurtarır o süre zarfında bir şeyleri değiştirip yeni bir yön tayin edebilirsem düzelirim, eğer ki olmazsa aynı döngü tekrar yaşanır, taa ki cidden iyileşene kadar
Soran7 ayBu döngü devam ettiği sürece gerçek iyileşmeye nasil erişmeyi düşünüyorsun.. ?
- 7 ay
O da şöyle oluyor aslında geçen zaman içinde, normale her yaklaştığım zaman daha temiz düşünebiliyorum ve bir adım atıyorum, attığım her adımsa beni ya da ruhumu şifaya daha da ilerletiyor ve sonunda aslında yürürken dinlediğim şarkıların bile değiştiğini fakrediyorum, düşüncelerimin değiştiğini görüyorum, zamanla beraber kendimi iyileştiriyorum aslında
Soran7 ayZaman seni arındırıyor yani
Ani atlatabildiğin sürece çok daha iyi olabiliyor..- 7 ay
Zaman dikenli bir sargı bezi gibi yaranı sarar ama o sargı bezi başka bi yerde bi yara daha açar sonra onu da sarar başka yara açar, yaralar iyileşir ama izleri kalır, insan yaralarından kalan izleri taşıdığı taşıyabildiği kadar insandır, acı ama evet o an o yarayı saran Zaman ileriye dönük bi yara elbet açmıştır, acısı zamanı geldiğinde elbet ortaya çıkacaktır
Soran7 ayO halde yazık bize
Hiç bir zaman sağ olamayacak kadar acı doluyuz- 7 ay
Olsun be, deri bile yara aldıkça kalınlaşır, ruh da öyle daha sağlam korur kendini o yaraya karşı artık, sağ olamayacak kadar acı doluyuz diye bakarken, bir bakmışız artık acımıyor, yaralar yine var ama eskisi kadar derin değil artık, acıtmıyor, acılar yaralar hep varolacak, önemli olan bizim ne yaptığımız, zamanla savaş içerisinde gibiyiz, yeri geldiğinde iyileştirse de en büyük düşman da yine bize o, yara almadan zafer kazanılmaz, o kazanıp da son noktayı koyana kadar, kazanıp güçlenmeye devam
Soran7 ayDilerim bana yazdıkların kendi aklında hep olur ve ona göre güzel bir yaşam yaşarsın
- 7 ay
Aklımda tabii olmasa çoktan zamanın baltasının altına kafamı kendim koymuştum bile 🤣🤣🤣 yenilmeye niyetim yok en azından doğal seleksiyon yoluyla yenilmediğim sürece
Soran7 ayO halde harikaaa
Olası bir doga felaketi olmadığı sürece en iyi versiyonlarımız ile savaşmaya devam- 7 ay
Aklıma bir şarkı sözü geldi:
'Doğa bile "nefes alma defol git" diyor artık evimden'
diye. Herkes bir şey diyor bi söz de doğa söylemiş çok mu diyerek savaşmaya devam, her savaşta daha iyi bir versiyonumuz ile yola devam 🤣
Soran7 aySavaşmak yes yes yes 🤣
Pes etmek no no no- 7 ay
Aaaaaaa senseim 🤣🤣🤣🤣 amaaa uyku yes yes yes sorry sen olduğunu bilsem hemen uyku go go go derdim 🤣🤣🤣
Soran7 ayAaaaa tab2 🤣🤣
İ go go go o zaman
You see you later 🤣- 7 ay
You go go go uyku sneswim ben de go go go ev 🤣🤣🤣 buz vuz buz balkon🤣🤣🤣 see you soonn to later 🤣🤣🤣
Soran7 ay🤧🥶🤗🤣🧸
- 7 ay
🤣🥹😁👈🏻🧸😴🥲🥩😱💀😨😶🌫️
Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Tek bişi yok. Bazen enerji atarım bazen malak gibi yatarım bazen isyan ederim çizim olur müzik olur anime film mastürbasyon dağa yürüme paint karalama çıkartma yapıştırma
22 Yorumla
Soran7 ayTüm bu seçenekler arasından o an bana en iyi gelene odaklanırım diyorsunuz :/
Kişilik & Karakter konusunda 310 cevap paylaştı. Kendimi dinlerim ya da tanımadığım birileriyle tanışır kafa dağıtır kafamı açmasını beklerim ve genelde iyi kafa açarlar
12 Yorumla
Soran7 ayInsanlara bedava verilen bir yetenek
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. İçim kararmisti havadan kalktim. bi kayit yaptim ustune kahve yaptim icerken dinliyorum nasil olmus diye :)))
13 Yorumla
Soran7 ayVaaaaaay
Ne HOS 🥳
Eminim guzel olmustur 🤗
Soran7 ay🤗🤗
7 ayyürüyüş, kitap okurum, bazen sesli sesli okurum, bir şeyler izler kafamı dağıtırım. ben böyle devam ediyorum.
11 Yorumla
Soran7 ayNe kadar guzel :O
Kafa dagitmak icin ideal seyler 🤗
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
7 ayŞu an iyi hissetmiyorum bisiklet sürdüm biraz şu an parkta oturuyorum çok üşüdüm daha çok üşümek istiyorum gerçekten yoruldum artık
11 Yorumla
Soran7 ayBedeni dondurmak..
Uzgun iken insan biraz aci cekmek istiyor sanki
Kendini cezalandirma yontemi gibi
Bisiklet cok guzel..
Umarim cok daha iyisinizdir
Kitap okuyabilirsin güzel bir roman seni kendi hayatından çıkarır başka bir ülkeye başka bir hayata taşır
13 Yorumla
Soran7 ayCok haklisiniz :O
Bazen kitap okumak dahi bogar ya, oyle ama cok daha iyiyim
Tesekkur ederim
cdn.dribbble.com/.../...762782fa9df23e9bf50215.gif
Soran7 ay🤗🤗
7 ayŞu anda olduğu gibi kendimi hiç iyi hissetmiyorum ve ne yapacağımı da bilmiyorum
11 Yorumla
Soran7 ayO halde siz iyi hissetmediginizde koca bir bilinmezligin cukuruna dusuyorsunuz diyebiliriz
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 ayHer şeyin elbet daha iyi olacağını bilirim. Hayat tek düze gitmez.
13 Yorumla
Soran7 ayHer daim bu bilinci korumak zor oluyor
Sizi tebrik ederim- 7 ay
Yoo alışıyorsun. Ölüm gibi ciddi olaylara bile hazırlıklı oluyorsun, daha ilginci yaşadığın her anın tadını çıkarıyorsun. Zor zamanların zorluğunun bile 😏
Soran7 ayNe güzel sizin adiniza sevindim o halde 🤗
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Spor yapmak iyi geliyor ve içimdeki sıkıntıyı anlatabileceğim biri varsa anlatırım oda iyi geliyor
11 Yorumla
Soran7 ayNe guzel..
7 ayYemek yerim, güzel yemekler yerim, daha çok yemek yerim :D
11 Yorumla
Soran7 ayYemek yemek yemek 🤣
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
7 ayKeyif yaparım
Kahve kuruyemiş ya da dışarda olurumm17 Yorumla
Soran7 ayHuzne inat keyif 🤗
- 7 ay
Dertlenmek daha mı iyi😂
Sen kendini mutlu etmezsen kimse mutlu etmez
Soran7 ay
tab2 cok haklisiniz 😎- 7 ay
Anlatacak çok şeyin varmış gibi hissettirdinn
- 7 ay
Dinlemek isterim yazarsan
Soran7 ayAnlatabilecegim tek sey su an kahve iciyor olusum olabilir
Dusunceniz icin tesekkur ederim 🤗
- 7 ay
Rica ederim istişare edebiliriz
Bende kahve içiyorum ama dibek 🙈
7 ayUyurum ya da yürüş yaparım kulaklıklarımı takıp yanlız başıma
11 Yorumla
Soran7 ayHer ikisi de cok guzel..
7 ayÇikolata yerim arkadaşımla dertleşirim ya da müzik dinlerim
11 Yorumla
Soran7 ayNe güzel şeyler :O
- Kişilik & Karakter konusunda 384 cevap paylaştı.
s 7 ayHiç sevmediğim şeyler yaparım. Az evvel ekmek kadayıfı yedim mesela, çok ağır geldi.
14 Yorumla
Soran7 aySevmediğiniz şeyler genelde bu şekilde güzel midir :O
- 7 ay
Şerbetli tatlı ile aram hiç yok :/
Soran7 ayOlsun 🤗
Yine de kötü zamanlarda sevmediğin tatlı dahi olsa yemek kötü değil 🤗🤗- 7 ay
😊😊
Gizli Üye(30-35)7 ayMüzik dinlerim, iyi gelir, veya film filan izlerim. Klasik yani. Klasik ve etkili
12 Yorumla
Soran7 ayOnemli olan da etkili olmasi tab2
Cevap sahibi7 ayÖyle
Gizli Üye(30-35)7 aypiyano çalarım en iyi motivasyonum ve psikoloğum piyanomdur.
13 Yorumla
Soran7 ayVay canına ne güzel :O
Cevap sahibi7 ayteşekkürler
Soran7 ayRicalarrrrrr
Gizli Üye(36-45)7 ayFilm izle en iyi gelen sey inan. Kafan dağılır modun değişir yap kahveni aç güzel bi film düşünme
12 Yorumla
Soran7 ayFilm sıklıkla izlerim zaten
Bu tarz zamanlarda hiç bir şey yapmadan boş hissetmek en iyisi oluyor benim için..
Cevap sahibi7 ayPeki
Kısa bir içe çekilme, toparlanıp tekrar çevreme açılırım.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.
7 ayMüzik dinliyorum
Beterin beteri var diyerek Allah'a şükrediyorum10 Yorumla namaz kılıp teror imha telegramında geziniyorum❤️
11 Yorumla
Soran7 ayAhh harikulade 🤣🤗🤗
7 aySigaraya yüklenir bol bol yemek yerim depresyona anında kafa göz dalarım
12 Yorumla
Soran7 ayDepresyonun hakkını cikaranlardansiniz demek ki 😄
- 7 ay
Öyle öyle maalesef 😁
- Kişilik & Karakter konusunda 368 cevap paylaştı.
7 ayNeden iyi hissedemiyorsun olağan dışı durum mu yoksa sıradan / rütun olay mı
04 Yorumla
Soran7 ayAilevi sorunlar diyelim
- 7 ay
Bak kuzen, gece yarısı geç balkona çay/ kahve her ne çiçek al yanına gökyüzüne bak mk hayatı demeye başla uf mükemmel
Soran7 ay:O
- 7 ay
Bu neeeg
7 ayKendi halimde takilirim overthink yaparim hahaha
21 Yorumla
Soran7 ayBir hayalet edasiyla dolanmak 🤣
Kişilik & Karakter konusunda 662 cevap paylaştı. Kulaklıgımı takıp hayal dünyamda kaybolurum
11 Yorumla
Soran7 ayVay bu gercekten guzel
Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Yorganın altında ağlarım
11 Yorumla
Soran7 aySicak yorganlarimiz 🥹
7 ayKabuğuma çekilir hayatı sorgularım🙄
13 Yorumla
Soran7 ayKendi kabugundan yapilan her sorgu daha guzel olur degil miii 🤗
- 7 ay
Kesinlikle☺️
Soran7 ay🤗
- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
s 7 aySevgilime sararım sjsjs
11 Yorumla
Soran7 ay🥹🥹
Ne guzel
- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
7 ayYa spora gidiyorum ya da yüzmeye
11 Yorumla
Soran7 ayMental cokuste fizigi yukseltmek ne guzel 😎
7 ayTatlı yerim ya da yürüyüş yaparim
11 Yorumla
Soran7 ayTaliiiii 🤗
Ne guzel, umarim daha iyi hissettirmeye devam eder sizi
7 ayŞarkı dinlerim , ağlarım , dizi izlerim
12 Yorumla
Soran7 ayGercekten guzel gelen seyler.
- 7 ay
Evettt
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
7 aykahve alır müzik dinlerim
14 Yorumla
Soran7 ayKahve detayi 🥹
- 7 ay
evett kahve önemlii
Soran7 ay🤗🤗
- 7 ay
:)
7 aykendimi avutmaya çalışıyorum da beynim kanmıyor
11 Yorumla
Soran7 ay:/
Belki o an sevdiginiz seylere odaklanmak iyi olabilir
Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Boş boş bakarım
13 Yorumla
Soran7 ayBos bos bakmak bile bir zaman sonra anlam kazaniyor :D
Soran7 ay:D
Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Temizlik yapıyorum çok iyi geliyor
12 Yorumla
Soran7 ayOoo hem ev temizleniyor hem duygulariniz demek 🤗
Gizli Üye(18-24)7 ayOrtadan kaybolur kendi icime cekilirim duzeldigimde daha iyi sekilde ortama geri donerim
12 Yorumla
Soran7 aySanirim bu en iyi secenek oluyor...
Cevap sahibi7 ayAynen öyle kimseyi guldurecek degiliz ya da kendimize acindiracak
Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. eğer teksem yürüyüş veya müzik dinlerim
11 Yorumla
Soran7 ayTek basina yapilabilecek en iyi seylerden
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Cigarette içiyorum. :D
114 Yorumla
Soran7 ayCigarette :O
Fransiz takilmayi seviyorsunuz sanirim 🤗
Soran7 ayFransızca kökenli 🤗
Soran7 ayBildiğim bir dil olduğu için sadece
Soran7 ayBut i dont.
Soran7 ayJust dont want.
Soran7 ayShame on me
Soran7 ayHm hm
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 ayRuh halime uygun müzik dinlerim.
12 Yorumla
Soran7 ayO çok güzel bir terapi gibi oluyor 🤗
- 7 ay
Kesinlikle 🌸
7 ayMüzik dinlerim kitap okurum
14 Yorumla
Soran7 ayÇok güzel 🤗
- 7 ay
Çok sağ olun hanımefendi
Soran7 ayRica ederim rica ederim
- 7 ay
🌷🌷🌷
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
7 aySigara yakarim pencereden bakarim
11 Yorumla
Soran7 ayDışarı seyretmek çok iyi oluyor cidden
Gizli Üye(25-29)7 ayRuh halime gire muzik dinlerim
44 Yorumla
Soran7 ayMüziklerin etkisi çok büyük oluyor ya :O
Cevap sahibi7 ayAynen o yüzden genel aktivitem
- 7 ay
Muzikler daha beter yapmiyor mu
Cevap sahibi7 ayEn azından o duyguyu bir skeilde yaşıyorsun ya da biraz vakit geçince farklı bir müzik ruh halini degisterebiliyor
Gizli Üye(18-24)7 ayOrmana giderim şarkımı açarım içeceğim ve sigaram 1 gece kal dön müq
06 Yorumla
Soran7 ayOrman şart mı :O
Cevap sahibi7 ayMezarlıkta olur manzaralı bir yer olmalı ama
Soran7 ayManzaradan anlayışınız orman ve mezarlik ise çok farklısınız 😄
Cevap sahibi7 ayOlduğum şehirde bu iki yerde manzara var benlik bir şey yok 🤷♂️😂
Soran7 ayKader biraz sanki bir işaret de olabilir bilemiyorum 🤣🤣
Cevap sahibi7 ayÖlmem yav dkslsk
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 ayburada insanlara sarıyorum
12 Yorumla
Soran7 ayFarklı bir yöntem
- 7 ay
Aynen
Gizli Üye(36-45)7 ayAbdest alırım. Güzel şeyler düşünürüm.
12 Yorumla
Cevap sahibi7 ayBiraz Kuran ve sonrasında Risalei Nur okurum.
Soran7 ayNe guzel :O
Cok sevindim 🤗
Gizli Üye(36-45)7 ayŞarkılar imdadıma yetişir
11 Yorumla
Soran7 ayIyi ki varlar 🤗
Kişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı. Bisiklet sürerim ve koşu yapıyorum
21 Yorumla
Soran7 ayÇok güzel
7 ayYürüyüş yaparım, akvaryum seyrederim, dua ederim.
07 Yorumla
Soran7 ayNe güzel şeyler..
- 7 ay
Öfkede var mı?
Soran7 ayÖfke nede var mı?
- 7 ay
İyi hissetmemende etkisi olan duygulardan mı?
Soran7 ayHayır.
Öfke genelde sadece öldürücü son darbe- 7 ay
Öfke yoksa iyi, kendine bir uğraş, hobi bulsan bile geçer. Eğer imkanın varsa çalış ve kendine ait bir şeyler inşa et sana ait.
Soran7 ayUmarım..
Teşekkür ederim
7 ayDua ederim
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Müzik dinliyorum
10 Yorumla
7 aysigara içerim bir şey izlerim galiba
10 Yorumla
7 ayHiç bişey yat zıbar brothe
21 Yorumla
Soran7 ayHell yeahh sis 😎
Müzik dinlerim
23 Yorumla
Soran7 ayahhh muzik gucuuuu
Misler gibi 🤗
Soran7 ay
- Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.
7 ayUyurum
22 Yorumla
Soran7 ayTatli bir uykuuuuu 🤗
- 7 ay
Aynen
- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
7 aySohbet dinlerim
11 Yorumla
Soran7 ayBu gerçekten kafa dagitabiliyor :O
- Kişilik & Karakter konusunda 863 cevap paylaştı.
7 ayYazı yazarım
14 Yorumla
Soran7 ayYazi yazmak … çok güzel
- 7 ay
Her sabah 3 sayfa
Soran7 ayOooo 🤗
- 7 ay
Tavsiye ederim
Kişilik & Karakter konusunda 697 cevap paylaştı. Kitap okuruz
11 Yorumla
Soran7 ayNe güzel 🤗
- Devamını Gör (55)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer