herkese hayırlı geceler Allah rahatlık versin
Kendinizi iyi hissetmediğinizde ne yapıyorsunuz?
herkese hayırlı geceler Allah rahatlık versin
Kendimi iyi hissetmediğim zaman kendi kabuğuma çekilmeyi tercih ediyorum. Aksi durumda insanların kalbini gereksiz yere kırıyorum. En çok buraya girip bol bol görüş yapıyorum ardından kitap okumak, şarkı dinlemek, yürüyüş yapmak ve uyumak geliyor
Cevap
13Cevap
müzik dinliyorum oyun falan oynuyom dısarı falan cıkıyom tavanı seyrediyorum ve yerlerde yuvarlanıyorum EDSF SDGBD
Yeni farklı şeyler yapmaya çalışıyorum. Değişiklik iyidir
müzik dinler yürüyüş yaparım ya da spora vururum kendimi
Sessizleşip köşeme çekiliyorum. Kendimi dinlemem ve dinlenmem gerekiyor.
Uyurum ya da kafamı dağıtmak için bir şeyler izlerim
Kitaplarda biriktirdiğim alıntıların bir kısmını paylaşıyorum. Paylaşımlara gelen ilgiyi izliyorum.
Daha fazla para kazanmak için neler yapabilirim diye düşünürüm kendini kötü hisedersen. dusersin
Hava alıyom disari cikiyom
Kendi içime çekiliyorum.
Ya dua ediyorum, ya çay içiyorum veya uyuyorum.
Odada tek basima otururum
Ağlarım, sessizleşirim
Arabaya biner kahvemi alır müzik açar turlarım.
Sohbet edecek kafa birilerini arıyorum
Tavanla basbasa bkisiyoz
Müzik açıp tavana bakıyorum uzanırken
mastürbasyon yaparım kendime gelirim
Seksting
Uyurum
Uyuyorum.
Uyuyorum
Ağlıyorum
Lahmacun yiyorum
ağlıyorum
Direk oyuna
Müzik dinlerim
Aglarim, uyurum vs
dua ediyorum
en iyisi
Otuzbir
Mezar soyuyorum
Uyuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?