Arkadaşımın küs olduğu insanlarla samimi olmak bana yanlış geliyor… Sizce vicdan mı, taraf tutmak mı?

KS’de bazen arkadaşımın küs olduğu, hatta ona kötü davranmış kişiler soru paylaşıyor.
Ama ben onların sorularına bile cevap yazmak istemiyorum, içim el vermiyor.
Bazen diyorum “belki abartıyorum” ama vicdanım rahat etmiyor.

Siz olsanız ne yapardınız?

Haksızlık yapan biriyle iletişimi kesmek sadakat mi olur, yoksa gereksiz taraf tutmak mı?
Arkadaşımın küs olduğu insanlarla samimi olmak bana yanlış geliyor… Sizce vicdan mı, taraf tutmak mı?
Güncellemeler
7 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek 🥳💖😎
Arkadaşımın küs olduğu insanlarla samimi olmak bana yanlış geliyor… Sizce vicdan mı, taraf tutmak mı?
Cevapla