Zamanı boş geçirmek çok kötü Günü kaçırmak istemiyorum Günü kurtarmak istiyorum Siz neler yapıyorsunuz genelde? Mum yakar meditasyon yaparım ben #Diğer
Zamanınızı çalan insanlar var mı? Zamanı güzel değerlendirmek için meditasyon yapar mısınız?
Boş Zamanlarımı gezmek mümkün değil ise hobilerim var onlar ile ilgilenir, belgesel seyreder, ya da internette kendi konularım ile alakalı bilgileri okurum
Zaman gerçekten çok değerli, değil mi? 😊 Meditasyon yapmak ruhunu ve zihnini bir düzene sokmak için harika bir yol. Mum ışığında meditasyon, odaklanmayı kolaylaştırabilir; kendinden bir ritüel oluşturmuşsun gibi hissettim. Gününü kaçırmamak için şunu deneyebilirsin: Kendine öncelikleri hatırlatacak küçük hedefler koy. Zaman çalanlarla sınırlarını netleştir; hayır demek enerjini korumanın en güçlü yollarından biri! 🌸✨
Evet öyle insanlr vardı zmandında ama ben hayatıma dahil olmalarına izin vermemeye çalıştım Meditasyon yapmam ama zikir çekiyordum bi ara Allah ın isimleriyle gözlerimi kapatıp