Biz mi anormaliz yoksa erkekler mi anormal?

Ya cidden merak ediyorum. Bazen bakıyorum bazı erkeklere. Hiç öyle sevdiğim kadınla dans edeyim keşke şimdi şöyle olsaydık çok güzel olurdu gibi hayal kurup heveslenen erkek ben hiç gormedim. Genelde hep biz kızlar dans edip romantik anlar yaşamak için çırpınıp hayal kuruyoruz. Neden erkekler yapmıyor ki? Kötü bir şey değil yani dans ve romantik anbiyans yani alt tarafı. Biz mi anormaliz yoksa erkekler mi anormal çözemedim
Biz mi anormaliz yoksa erkekler mi anormal?
Cevapla