Kendine sunu hiç sordun mu? "Ben ne için ya da kim için yasiyorum". Sen ne için yasiyorsun?

Camus der ki, hayatin bir manasi yok! Fakat bu yasanmaya degmeyecegi anliman gelmez...

Kendine sunu hiç sordun mu? "Ben ne için ya da kim için yasiyorum". Sen ne için yasiyorsun?
Cevapla