Çok konuşan, neşeli, pozitif enerji yayan insanlardan sıkılıyor musunuz?

Böyle pozitif, neşe dolu insanlar bir süre sonra etrafındakiler tarafından iğneleniyor. Acaba onun ne dersi vadır gibi meraklı sorular geliyor. Dersi olsa bile pozitif nasıl olabiliyor, yok canım oynuyor kesin deniyor.. Bir süre sonra da sen bizim halimizden anlamıyorsun raddesine ulaşıyor... Neden acaba? Pozitif olmak bir suç mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Dersi=derdi :)
Çok konuşan, neşeli, pozitif enerji yayan insanlardan sıkılıyor musunuz?
Cevapla