Hayatta çok geri kaldın mı bunda da bir hayır var mıdır yoksa resmen şer mi?

İşim var, idare ediyorum.

Bekarım, aşırı yalnızlık çekiyorum.

En çok etkileyen mesele bu diyebilirim.

Bir sürü platonik aşk yaşadım ve kafalar karışık.

Ev-araba yok.

Arkadaş-çevre yok denecek kadar az, o da iş arkadaşları, işyerinden çıkınca sesleri kesiliyor zaten çoğu yaşıtım değil.

Babamla kardeşim iyi yolda değil.

Şişmanım.

Başımdan bir iki olay geçti.

İşe gidip geliyorum.

Ortalık ahlaken ve diğer yönlerden felaket.

Yaş 33. Şaka gibi. Daha 8 ay önce gibi 25 yaşında falandım.

10 senedir şişmanlıktan kurtulamadım.

Hayatta çok geri kaldın mı bunda da bir hayır var mıdır yoksa resmen şer mi?
Cevapla