Bir insan 7 sinde ne işe 70 inde de aynı derler sizce insan değişmez mi?


Bir insan yedisinde ne ise yetmişinde de odur” derler ama ben bazen bunun tam olarak doğru olmadığını düşünüyorum. Çünkü insan yaşadıkça, kırıldıkça, öğrendikçe şekil alıyor. Evet, özünde aynı kalabilir belki ama bakışı, tepkisi, sessizliği bile değişiyor zamanla. Hayat herkesi bir şekilde törpülüyor. Kimi daha yumuşak, kimi daha sert ama mutlaka bir yerinden değişiyor insan. Yani mesele yaş değil, yaşadıklarınla nasıl bir insan olduğunda gizli bence...

Bir insan 7 sinde ne işe 70 inde de aynı derler sizce insan değişmez mi?
Bir insan 7 sinde ne işe 70 inde de aynı derler sizce insan değişmez mi?
Bir insan 7 sinde ne işe 70 inde de aynı derler sizce insan değişmez mi?
Güncellemeler
7 ay
❤️❤️
Bir insan 7 sinde ne işe 70 inde de aynı derler sizce insan değişmez mi?
Cevapla