Çocukluktan beri hiç sahip olmadığınız ve içinizde ukte kalan bir şey var mı? benimkiler detayda?

Açıköğretimden lise ve 2yillik üniversite okudum ama calimsa masam olmadı hiç ir zaman birde çocukluktan itibaren süren arkadaş grubu olan kızlara hep özenirim. Birlikte gezerler tozarlar sırlarını paylaşırlar. Ailem arkadaslarımla okul dışında bulusmama izin vermediği için hiç öyle olamadım. Sonrasında da arkadaş edinme ihtimalim olmadı aynı kafalar yüzünden.

Güncellemeler
7 ay
Böyle saçma şeyleri gece gece aklına getirip boş yere üzülenler olarak dernek kuralım çalışma masasını da orada kullanırız artık
Çocukluktan beri hiç sahip olmadığınız ve içinizde ukte kalan bir şey var mı? benimkiler detayda?
Cevapla