Her şey niye insanın egosuna bu kadar ağır geliyor?

Özür dilemek bile zor geliyor dileyen de sussun şu der gibi havayla diliyor. Herkes her şeyde kendini haklı görüyor tamam haksız da olsan kendi açından bakma hakkın da olabilir ama bunun ileride düzeyde olması doğru gelmiyor bana. Yaşadığım olayı haksızlığı anlatıyorum benim tarafımda olan aynı şeyi onunla yaşasam aynısını bana yapsa kendini haklı görüp beni yok sayıyor mesela. İnsanlar niye böyle oldu tamam böyle yapmam hataydı demek zor geliyor bir kere de alçalmak millete, alçalmak da değil zaten özür dilemek erdemdir.

Her şey niye insanın egosuna bu kadar ağır geliyor?
Cevapla