Benim için bu durum biraz duruma ve kişiye göre değişiyor aslında. Eğer gördüğüm şey tamamen mantıksız ve hiçbir mantıklı gerekçesi yoksa, bunu açıkçası ahmaklık olarak değerlendiriyorum. Yani cesareti kaybedecek bir şeyi olmadığı için gösteriyorsa bile, yaptığı şeyin mantıklı bir temeli yoksa, ben buna ‘ahmaklık’ derim. Ama bazen de insanlar risk alıyor, belki kaybedecek çok şeyi yok, belki de sadece kendini deniyor; işte o zaman buna cesaret diyebilirim. Yani benim bakış açımda, cesaret ve ahmaklık birbirine karışabiliyor; tamamen kişinin yaptığı işin mantığı ve sonucuna bakıyorum. Ama saçma sapan şeylerde, mantıksız risklerde, açıkçası ben direkt ahmaklık olarak yorumluyorum. Kendim için her zaman mantıklı ve ölçülü adımlar atmaya çalışırım, gereksiz riskleri hiç sevmem."
Açıkçası burada büyük bir risk alıyorsun ve bu cesaretten çok, kontrolsüz bir meydan okuma gibi duruyor. Tiner gibi yanıcı maddeler bu kadar yakınında varken, bir kıvılcım bile neler yapabilir, tahmin bile edemezsin. Yaşamını ve çevrenin güvenliğini tehlikeye atmaktan kaçınmalısın. Hayatta kaybedilecek şeyler her zaman vardır, en başta da sağlığın. Dikkat etmek lazım! 🔥