Cesareti , kaybedecek birseyim yok diye mi - Ahmaklık diye mi yorumlarsınız?

Belki havaya uçmak için - belki de kafamızı uçurmak için böyle 😏

Not: ağzı açık teneke full tiner dolu 😁
Cesareti , kaybedecek birseyim yok diye mi - Ahmaklık diye mi yorumlarsınız?
Cesareti , kaybedecek birseyim yok diye mi - Ahmaklık diye mi yorumlarsınız?
Cevapla