AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
Bir insan kendini keşfetmek dışında hiçbirşeyi başarmak zorunda değil. Her mal, makam, statü elde edinimi başarı sayılamaz.
Maddi oladak gayet yeterli. Senin yaşlarında Biraz da manevi olarak bir şeyler edinmiş olmak isterdim sanırım. İyi bir eş, imkan varsa çocuk
ben ce yapılan ne varsa iyi kötü yapmışsın maşallah demek gerek.. bu satten sonra zor artık bu düşün ce.. ya imkansız.
Yaş kaderden daha üstün değildir herkesin kendisine ait farklı bir hikâyesi var.
Ne kadar güzel bir cümle
Basarmak nedir ya. Yaris ati degiliz ki biz. Onemli olan istedigin gibi bir hayat yasayabilmek. İlla su olmali diye birsey yok
Ben 36 yaşındayım 40 yaşına az kaldı ama hiçbir şey başaramadım kazanamadım işim mesleğim sevgilim eşim sosyal hayatım evim arabam sigortam hiçbiri yok
İyi bir işin varsa
40 yaşına kadar yeterince hata yaptıysan bundan ders çıkardıysan
Çevrende varsa
İyi olur senin için
ev araba bir de yaşlılık için ikinci ev duruma göre satılır sağlık için harcanır. 3. ev varsa da süper 40 yaşında emekli olur
Önemli olan dürüstçe, harama, zinaya bulaşmadan yaşamak ve yardımda bulunmak, iyilik yapmak, yalan söylememek, kötü kişi olmamak..
5 ülke gezmişsiniz, iki araba bir ev bence gayet iyi minnettar olun ve anın tadını çıkarın. Yaşınızı önemsemeyin yalnızlık hissediyorsanız da arkadaşlık yapabiliriz.
Cocuk özlemi cok
Hala çocuk sahibi olabilirsiniz hiçbir şey için geç değil, gönülden istediğinizde her şey olur 🙂🙋♂️
ALLAH razı olsun
Başkaları gibi küfür edip yadırgamadınız
Sizden de razı olsun. Bakmayın siz onlara boşverin okumayın bile
En büyük şeyi başaramamıssın aile kurmayı
Bence hayatta en buyuk başarı evlilik ve o evliliği yürutebilmek
kendini maddi olarak güvenceye almışsın. Şimdi bir hayat arkadaşına sıra geldi ama bu zamanda iyi ve güvenilir insan bulması çok zor maalesef. Hem erkek hemde kadın için bu geçerli maalesef.
Haklısınız
Bu saatten sonra size sadece sevecek sizinde saygı duyacağınız (kadınlar sevmez saygı duyar😊😊) bir erkek ile hayatınıza mutlu şekilde devam etmek en iyi yoldur.
Ama o insanı bulmak mesele. O insanın da size bulması tabiki 😊😊
Birde cocuk
Tabii bir kadın için en önemli şey. Biz erkekler olduktan sonra kıymetini anlarız çocuğun😊😊
Çocuk aranızdaki bağı kuvvetlendirir zaten 😊😊
Başarı kişiye göre değişir kimine göre yuva kurmak başarı kimine göre ev almak kimine göre iyi bir kariyer vs vs. İnsan mutluysa yeterli bence.
Bunları söylerken kısmetin mi açılır belki? 😀
Hiç sanmam
Daha ne istiyon biz onları bile alamayacağız. Hayat sana güzel davranmış.
Daha 27 yaşındasın benim yaşımda kim bilir nelerin olur
Ekonomiyi bilmiyorsun herhalde. Bence hayatını yaşa çocuğun olması bu yaştan sonra senin için çok zor olur. 20 li yaşlarında sen 60 lı yaşlarında olacaksın.
Lütfen öyle söyleme
Çocuğa cogu kişiden daha iyi bakabilirim ya da evlat edincem
Ekonomiden haberim tabiki de var 😅 bende iki işte calıstım gökden yağmadı bir şey
Demekki statun yüksek o yüzden çoğu erkeği beğenmiyeceksin ama bence evlatlıkda alma çocukta yapma yaşın çok var çocuğa yazık olur. Erkeğide zaten hipergamin çok yüksek olduğu için bu yaşına kadar beğenmemişsin yoksa çoktan evli olurdun.
Beni tanımadan etmeden bu ön yargı neden? Ben neden hiç kimseyi beğenmiyor oluyorum? Ne yaşadığımı nerden biliyorsun mesela
Anlatıklarından o öngörü oluyor ondan yoksa tabikide tenımıyorum şu konuda tanımak isterim o kadar malı nasıl yaptın.
?
Sen calışıyor musun?
Ben 14 yaşında temizlik ile başladım mesela ara sıra hala giderim kimsem yok yarın bir gün para lazım olsa hasta olsam kendime yetmeliyim
Ev de sildim mağazada
Yabancı dilim var
Hastanede çalışıyorum
Ek işe de gidiyorum
Evden bile calıştığım günlerim oluyor
Çalışıyorum tabikide teknisyenim ama senin kadar kazanmadım.
Ne mezunusun.
Benim kadar mecburiyetin yoktur cocuk yasında
Yok ailem ile yaşıyorum bide alkol problemim var.
Ekonomik özgürlüğü elinde sevdiği insanlar yanında olsun yeterli bence. Zaten bu ikisi olduktan sonra mutlu olur insan.
Çok güzel yapabilecegini yapmisin bence evlilik istemiyor muydun nasip mi olmadi
Sevdim ama o bırakınca bir daha sevemedim
Anladım herkesin başına geliyor böyle durum maalesef
Maalesef
Bence evlenmelisin artık dünyanın en tatlı meyvesi çocuk sahibi olmalısın
İşte tek derdim bu
Neden evlenemiyorsun
İnsan edin, dost edin. Malın önemli tabi ama insan daha önemli.
Cok cok doğru
Başarmışsın işte... İlla da anne olup sürünecen mi?
her şey güzel anladım da 2 arabayı anlamadım
demek yüce Allah karşına gönlüne göre birisini çıkarmamış her şey nasip kısmet
Al beni yanına gel güçlerimizi birleştirelim 💪
Ben de benzer durumdayım. 32 yasındayım tek farkımız o. Hayat bir şekilde bize bu kazanımları verdi cok şükür 🙏🏻 anlaşabilecegimiz biri denk gelir mi gelmez mi bilinmez tabi
34 bedenli isen tanışabiliriz 🤪
Sebebini bizden daha iyi biliyorsun emin ol erkekler bas bas bagirmistir ama kaale almamissindir
hayaller ve gerçekler ama önce ne istediğine sen karar veemelisin
Olanlar da iyi. İyi ve geliri iyi olan işin de olmalı
Baya baya şeyleri başarmışsın. Daha ne olsun
Kocama bir tane araba aldırdım 34 yaşındayım bir de ev aldırcam inşallah 😁
Kocanın evi var mı?
@ceza2 yok
Alır öyleyse
Kiminle yaşıyorsun peki yalnızım dedin diye soruyorum Ve dahası mesleğin nedir Yani işin nedir merak ettim Cevap vermek ister misin
Cevap vermedin
Meslegim var tabi
Parayla mı konuşuyorsun sen?
Mesleğin nedir diye 2. kez sorayım o zaman
Korkma yemeyeceğim seni
Kendi kendine yetebilecek kıvama gelmişse o yeter bence.
2 araba bir ev, 5 ülke gezebilmek ve varsa ekonomik özgürlük 40 yaşındaki birisi için çok iyi
Daha ne olsun. Evlilik ve çocuk olmasa da olur. Ben de evlenmedim daha
Umarım kirkima yaklastigimda bende bunlara sahip olurum.
Sizin gibi bir hanimı tanima şansina nail olabilsek keske 😊
Evi arabası ve düzenli bir geliri olmuş olmalı geçim önemli
Beni evlatlık alırmısın. İçkim yok kumarım yok 😀😀😀
O kadar gelecekten umudum yok ki o yaşa geldiğimde 2 arabam evim olması hayal geldi düşünemedim bile niyeyse
İki araba çok. Anne olmak da önemli değil. Bunun bir sınırı /kriteri yok sanırım.
Hayatta her şey nasiptir, Rabbim ne verirse şükretmek lazım, vermediğine de şükretmek lazım.
El Mülkülillah
"MÜLK ALLAH'INDIR"
kimse ben yaptım, ben ettim, benim şuyum var vs demesin. Hicbir şey sizin değil.
Sizinle evlenmeyi hayat kurmayı çok. isterdim bende 32 yaşındayım evlenmedim yıllarca turizmde çalıştım
Ben 40 yaşındayım siz 32 yanı bu imkan dışı ve evlenmek için soru acmadım
Neden imkan dışı olsunki
Ben gerçektende çok ama çok isterdim bunu
Bu yaşa kadar sizin gibi temiz kalmış biri çok az bulunur
Ve inaniyorumki sizinle hayat kuran kişi çok şanslı olacaktr
Neden cevap veresinizki bende herkes gibi biriyim
38 im 3 ev 1 arabam var 45 ulke gezdim bekarim
Hangi sehirdesiniz
İki çocuk, ev ve araba almış olmalı. reisin yönetiminde hayal 😂
25 yasındayım 20 tane alttan dersim var genellikle yatıyorum yurtdısı yurt içi cıkmadım
Bence kendine saygısını yitirmeden hayattan maksimum hazzı almış dostlarına ailesine sevdiği insanlara vatanına ihanet etmemiş bir insan baya şey başarmıştır. Detaylar önemsiz
elinden geleni yapmişsin bence cok sıkıntı etme ila birimi olacak bir insanin hayatinda cogu kısı ıkınıcı baharini yaşiyorr yaşini kafana takma
Aynıyız ama daha fazla ülke gezdim ve bir evim ve bir arabam var tabii annemin evini saymazsak ☺️
Kisilik sahibi ve karakterli olman en buyuk kazanimindir. Evlendin mi?
Seni anne yapabilirim tabi sende beni Baba yapmak istersen 🥹🥹
Herkesin hayatı aynı değil. Bazı insanlar 40 yaşında sıfırdan başlıyor.
tamam bir çok şeyi elde etmişsin fakat gerçek mutluluğa henüz ulaşamamışsın
Bence evlilik dışında bir çok insanın hayatında olmayan şeyleri başarmışsın tebrik ederim kalan zamanında dolu dolu geçsin
Bu saatten sonra gelecek olan kişi paran için gelir evlenme sevgili bile yapma
Yok be o kadar bir şeyim yok
Psikiyatri gibisin 😀
Yanlış yazdım
😄😄
10 15 milyonluksun sadece
Bilmiyorum 🤷♀️ bunun önemi yok
Benim içinde önemi yok ama başkası için olabilir
Biri ike tanışırken merhaba benim bunlarım var demem 😇😅
Deme bencede 😀
Aile falan kimse mi yok üzüldüm şu an dünyada yanliz olmak kötü bir his
Bunları başarmak bile başlı başına bir başarıdır çoğu insan 40 yaşında hiç birşeye sahip değil
İki ewim var diyorsun üstüne birde araba şükredecegine neden daha ağlıyorsun?
Allah ile arani iyi tutman lazım Dünya fani ölüm ani
Artık yalnız değilsin aynı benim gibi durumun uyumluyuz tanışalım bence ekle beni
Senin sorunun hayata maddiyat olarak bakman
Evlilik çoluk çocuk ev araba işini kurmuş saygın deyer bir vatandaş olmalı bence