Bazen Allah beni bir şey için göndermiş gibi hissediyorum bu duygu herkeste oluyor mu?

Ya doğum hikayem falan kafamı kurcalıyor, bazı yaşadığım olaylar (bunları sözle paylaşamam lakin tevafuk olarak yorumluyorum) sonra düşünüyorum yüce mevlam benim gibi bir iradesizi, basit insanı neden secsin diyorum gerçektende öyle çok basit bir insanım, günahlarım oluyor, yanlışlarım oluyor, ekstra bir özelliğim yok...

Güncellemeler
7 ay
Ben özelim şeklinde değil bir sorumluluk var ama bu sorumluluk ne şeklinde bu arada düşüncem
Bazen Allah beni bir şey için göndermiş gibi hissediyorum bu duygu herkeste oluyor mu?
Cevapla