Ailenizden ya da akrabalarınızdan uzun süre hiç konuşmadıgınız biri varmı?

Teyzemle 7 senedir konuşmuyorum nedeni annem erken yaşta anne babasını kaybetmiş, çalsmiş ve unversite okumuş kardeşlerine bakmış, diğer kardeşleri erkek oldukları için kendilerini idare etmişler ama bu Teyzeme annem baktı az çok hatırlıyorum üzülmesin diye üzerinde titrerdi bizde bir dediğini iki etmedik. Gün geldi evlendi sevdiği adamla çok mutlu ve iyi bir aile oldular ama bizden uzaklaştı o dönemler bizimkiler maddi olarak battı babam kaza geçirdi vefat etti, o dönem Teyzem den borç alıp bir takim borçları kapattı annem ama babamın vefatı annemi yıkmıştı işine odaklanamiyordu ben unversite 1e gidyrum kardeşlerim okula neyse okuldan eve geldim yüksek sesle anneme bagiryo eğer o parayi vermezsen şurdan şuraya gitmem diye annem mutfakta ağlıyor öyle bir kadın görmedim ben ağzı var dili yok kimsenin kalbini kırmaz hakkını yemedi ama gerçekten çok zor günler geçiryoruz anlatamam Ağlıyorum bunu yazarken o kadar büyük bir para da dgldi annemin ona yaptıklarının yanında ben o kdr soğuk kanlı biri o bağırışına dayanamadım inanin o an gözümün önünde sadece ağlayan annem vardı teyzemi nasıl tuttuysam artık ağzını burnunu gözünü parçaladım ve bu benim ilk kez birini dövüşum son olsun inşl döverken elimden kimse alamadı bana yalvaryo enisten eğer parayi alıp gelmezsen boşarım dedi nolur brak die ama ben duymuyorum hala annemin ağlaması gözümün önünde ben onu öylece arabaya bindirip evine götürdüm inanmıyorsan gidelim bize dedi evine geldim zaten Eniste benden biraz çekinirdi beni gördü karısına baktı şok oldu ağzı burnu kanlar içinde naptin dedi bana saldırdı ddm ne diyim sen böyle dedin mi dedim evet dedim geri istiyorum parami dedi. Eğer ödemezsek bosicakmisin dedim evet dedi bende 1 hafta süre istedim evi satışa çıkarıp babamdan kalan evi kiraya çıktık ödedik ama ben teyzeme birdaha yüzünü görmiim dedim olaydan 5 sene geçti annemi kaybettik cenazeye geldi annem kendi büyüttugü kardeşini 5sene görmedi oda gelmedi. Teyzem şimdi konşalım die yalvaryo napiym cocuklarida
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlar için teşekkür ederim Yurdumun güzel insanları. Herşeye rağmen annelerinizin kıymetini bilin lütfen onlar hiç bir zaman bizim kötü olmamızı istemez. Kırmayin üzmeyin anneler MELEKTİR. Teyzemi herseye rağmen affediyorum gidecem elini opecem yarın onu dovdugum için aff dileyecem. Allah affediyor cezalandırmak bize düşmezmiş 😢😢
Ailenizden ya da akrabalarınızdan uzun süre hiç konuşmadıgınız biri varmı?
Cevapla