Bu yaşıma kadar hep sadık bir insan oldum ama olamayan insanları mesela anlamıyorum çok mu zor sadık kalabilmek? Sevmiyorsan ayırılabilirsin ne diye aldatırsın ki? Sanırım hayatta asla cevabını bilmediğimiz nadir sorulardan biri olarak kalacak...

Bu yaşıma kadar hep sadık bir insan oldum ama olamayan insanları mesela anlamıyorum çok mu zor sadık kalabilmek? Sevmiyorsan ayırılabilirsin ne diye aldatırsın ki? Sanırım hayatta asla cevabını bilmediğimiz nadir sorulardan biri olarak kalacak...

Gerçekten çok güzel bir noktaya değinmişsin… Aslında sadakat, sadece birine bağlı kalmak değil, kendine ve hislerine de dürüst olabilmektir. Ben de senin gibi düşünüyorum; eğer birini sevmiyorsan, bunu bitirip gitmek en onurlu davranıştır. Aldatmak ise hem karşındakine hem de kendine yapılan büyük bir saygısızlık gibi geliyor bana. Çünkü sevgi, güvenin üzerine kurulur ve o güven bir kere kırıldığında hiçbir şey eskisi gibi olmaz. Bazen insanlar sadık kalamadıkları için değil, içlerindeki boşluğu yanlış yerde doldurmaya çalıştıkları için hata yapıyorlar. Belki sevgiyi tam tanımadan seviyorlar, belki de olgunlaşmadan ilişkiye giriyorlar. Ama bence gerçekten seven biri, sadece yanında değilken bile sadık kalır. Çünkü sadakat, “kimse görmüyorken bile doğru olanı yapmaktır.”Ben sadakati hâlâ sevginin en güzel kanıtı olarak görüyorum. Sadık kalabilmek, aslında sevginin değil, karakterin göstergesidir. Ve evet, bazen bu çağda sadık kalmak zor görünüyor ama bana göre hâlâ en değerli şeylerden biri…
Evet sevince çok sadık bir insanım, sevdiğim insan dışında kimseyle göz göze bile gelmek istemem öyle biriyim.
Sadakat doğuştan gelir ve her insana verilmemiştir, ben bana verildiği için kıymetini bilmekten yanayım ve o duyguma bile sadığım. Yıldız Tilbe'nin dediği gibi ; Bir erkek nasılsa diğerleri de öyle, bir kız nasılsa diğerleri de aynı bu yüzden farklı insanlardan farklı hisleri tatmak yerine sadece bir insanda her şeyi deneyimlemek ve bilmek en güzeli ben bu düşüncedeyim, ihanet edince zihin kirlenmeye başlar, bence ihanetin bağımlılık yapan bir tarafı var çünkü bir kez yapan defalarca yapıyor, yolum böylelerinden uzak dursun, ben zihnimi de, kalbimi de, şerefimi de iki günlük hevesler için kirletemem.
Birini sevdiğim zaman diğer herkes gözüme itici geliyor nedense. Ya da itici demiyim de onlara karşı nötr oluyorum, ilgimi çekmiyorlar. İlgimi çeken tek kişi hayatımdaki insan oluyor. Bu bence daha çok insanın karakteri ile ilgili bi durum. Senin de söylediğin gibi sadık olmayı çoğu kişi beceremiyor. Hatta ilişkileri olduğu halde başka insanlara yürümeyi, başka insanlarla ilişki yaşamayı heyecan olarak görüyorlar ve bir çoğu bunu normal sanıyor, kendileri yaptığı sürece. Karşı taraf yapsa normal karşılamayacaklar. Böyleleri yüzünden de işte masum insanlar, gerçekten severek inanan insanlar artık birilerini tanımaya, hayatlarına almaya korkar hale geliyorlar. Aşka olan inançları, hevesleri gidiyor
Sadakat ilişkilerde önemli bir kavram ama artık sadakat göstermeye gerek kalmadan kopuk istikrarsız kısa ilişkiler yaşıyor insanlar... benim için aktif sadakatlik ilişkide iletişim ve dürüstlük, çaba gosterme, saygı ve anlayış, güven, tutarlılık, bağlılık ve dürüstlükle harmanlasmali ama maalesef günümüzdeki ilişkilerden bunları alamiyorsun herkes Carpe Diem modunda..
Sadık biri olman gerçekten takdire şayan! 🌟 İlişkilerde sadakatin bir seçim ve karakter meselesi olduğuna inanıyorum. Haklısın, birini sevmiyorsan bitirmen daha dürüst bir davranış. Aldatma, genelde cesaret eksikliği ya da dürüst olamama kaynaklı gibi geliyor bana... Ama senin bu duruşun, sadık bir partner olarak ne kadar güvenilir olduğunu gösteriyor. Peki sence insanlar neden sadakatsiz olmayı seçiyor? 🫣
Cevap
20Cevap
Fazlasıyla sadığım, gönlümde olması yetiyor hayatımda olmak zorunda değil sevdiğimin. Hani biri varken solumda kimseye yer yok hayatımda.
Gerçekten sevmeyi bilen insanlara zor değil başka türlüsünü için almaz zaten
Evet son derece sadık biriyim ama kimseyi sevmiyorum şu an.
Evet. Gerçekten sevip bağlanırsam başka biri olmaz hayatımda
Kesinlikle evet 👍 sadece özel ilişkilerde değil her konuda sadık ve güvenilir bir insanım , oyuzden hiç bir ilişkim ya da evliliğim de güven sorunu yaşamadım sevdiğim zaman kimseyi gözüm görmez zaten , ben bunu konularda hassasım aynı sadakati karşı taraftan da beklerim
Evet sevince kör olur başkasını görmez gözüm...
Evet sevdiğim zaman kör oluyorum
aynı ben
Evet, çünkü gözüm ondan başkasını görmez
Hep sadık oldum hayatıma giren insanlar hakkımda olumsuz bir çok şey söyleyebilir kendilerine göre lakin hepsi güven sorunu yaşamadi.. Kesinlikle ilişkilerin en başında nasıl pr yapılıyorsa.. Sonuna geldysede insalar konuşabilmeli :))
Evet ben çok sadık insanım. Hem arkadaşlarıma hem özel hayatımda.
evet, bu yaşa kadar düzgün yaşamanın tek bir faydasını göremedim saf buluyorlar anca jsjsj ama devam böyleli olmaya
Evet sevince gerçekten sadığım Sevdiğim kişiye hem kalbimle hem davranışlarımla bağlı kalırım
Evet sadık biriyim gözüm ondan baskasını görmez bütün ilgim, önceliğim o olur
Hemde köpek gibi sadık oluyorum kedi gibi değil yani :D
Seversem sadakatim ikimizi de kuşatır. Mesele sevebilmek..
Herkes kalbinin hakettiği sevgiyi bulsun dilerim.
Evet düşünüyorum ama genellikle karşıma sadakatsiz adamlar çıktı
Aynen ayrılmak çok kolay normal durum seversem aşırı sevgim artarsa bağlanırım gözüm kimseyi görmez ama gıcık kaparsam nefret edersem asla görmek istemem midem bulanır
Eski kullanıcı adınız neydi
Bu bir iç huzuru meselesi. Tahrik edici, teşvik edici, kışkırtıcı bir çok sebebe rağmen ancak böyle mümkün.
Gerçekten seviyorsa insan sadık kalabilir tabii ki
Kesin olarak yeterince dürüst ve samimi bir şekilde davranmaya çalışırım
Ben kendime sadığım o sadakat da başkasına ihanet etmemi engelliyor
Valla artık devir o kadar değişti ki ne aldatma ne değil herkese göre farklılaşıyor. Flörtleştiğin insan varken başka biriyle konuşmak mesela çoğu insan bunu okeyliyor. Ben kendime yakıştıramıyorum.
Sadakatimden şüphe ettirmem
Çok yüksek derecede bir sadakat ile seviyorum
Sadık biriyim tabi sevince
Benim ismimin anlamı sadık dosttur..
Evet düşünüyorum 💪🏻
Ayağımızı kaydırmak isteyenler olsa da üzerimize düşeni yapmakla yükümlüyüz
Sevdiğim insana karşı evet ama zor mesele sevmek.
Büyük konuşmamak gerek bende Büyük konuştum başıma geldi
Kesinlikle düşünüyorum
Fazlasyla hemde, ama sevince
Fazlasıyla zararını gördüm hep 🙂
Olduk da kıymet bilmediler
Evet yeterince sadığım
Çok ama çok sadık biriyim çok şükür
Neyi hak ediyorsa onu vermeyi düşünüyorum
Evet
Evet düşünüyorum
Güzel
Evet sadık biriyim
Oluyorum evet
O kadar sadık oluyorum ki
Evet ama boş
Yedekte tutmak için 😒
Ömürlük sadakat yazar kitabımızda bizim nett.
Evet gözüm ondan başkasını görmez kör olur kalır
dusunuyorum evet
Her türlü bağlıyız
Aşırı
Ölene kadar
Evet düşünüyorum.
Düşünüyorum
Evet kesinlikle
aşırı
Seversem evet
Yeterince
Evet
Evet
Evett
Evet.
Kesinlikle, kör olurum çevreme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?