Mizacim sert diye insanlar benden gicik mi kapmak zorunda?

sirf konusmayi tercih etmedigim icin sohbet odakli olmadigim icin insanlar benden kotu enerji aliyo. problem degil kimseye kendimi sevdirmek zorunda degilim ama bugun hocalarimdan biri de bunun icin benden hic iyi elektrik almadi hissettim. ve durum boyle olunca notlarimda etkilenmis oluyo. ben samimiyetsiz olmak zorundamiyim? icimden gelmiyo kimseyle konusmak zaten sabah 5 evden cikip aksam 11 gibi eve giriyorum ne istiyolar benden

Mizacim sert diye insanlar benden gicik mi kapmak zorunda?
Cevapla