İnsanı en çok ne yaralar: heveslenmek mi, inanmak mı, sanmak mı?

İnsanı en çok ne yaralar: heveslenmek mi, inanmak mı, sanmak mı?

Bazen kalbimiz bir şeye tutunmak ister, bazen sadece heves ederiz, bazen de sanırız ; yanlış bir ihtimali doğru zannederiz.

Ama sonunda hep bir kırıklık kalır geriye…

Belki de heves kısa sürer ama inanç derin iz bırakır.

Ya da sanmak ;çünkü orada hem yanılgı hem umut vardır.

Sizce en çok hangisi yaralar insanı?

Güncellemeler
7 ay
SS ✨ teşekkürler
İnsanı en çok ne yaralar: heveslenmek mi, inanmak mı, sanmak mı?
Cevapla