Zor verdiğiniz ama en doğru olduğuna inandığınız karar neydi?

Bazen doğru kararlar yine de kötü hissettirir. Çünkü ‘doğru’ olan her zaman ‘kolay’ olan değildir. Bir karar mantıkla uyumlu olsa da, kalp duygusal olarak geride kalabilir. Ayrılıklar, hayır demeler, kendi sınırlarını korumak… Bunlar seni uzun vadede koruyan adımlardır ama kısa vadede canını acıtabilir.

Acı hissetmemiz yanlış yaptığımız anlamına gelmez, değil mi? bu sadece insanca bir bedeldir. Siz ne düşünüyorsunuz?

Zor verdiğiniz ama en doğru olduğuna inandığınız karar neydi?
Zor verdiğiniz ama en doğru olduğuna inandığınız karar neydi?
Cevapla