İki kişi bana yürüyor hangisine olumlu cevap vermeliyim?

Biri İstanbullu sınıfta eğlenceli başarılı babyface kibar biri. İnce yapılı, konuşkan bir tip. Ama kızlarla çok konuşuyor 😑. Diğeri de sınıfla alakası yok. Hocalar ona Antepli diyor az konuşup az gülüyor. Konuşmaları çok zekice ve akıllı biri. Hafifte göbekli ve iri yarı bişey 😂. Antepli çocuk tabi göbek olacak. Arkadaşları ile konuşurken çok kaba ve küfür ediyor ama başkaları ile konuşurken dikkat ediyor. Hangisine yüz vermeliyim

İki kişi bana yürüyor hangisine olumlu cevap vermeliyim?
Cevapla