Her şeye geç kalmış hissediyorum bunu herkes yaşıyor mu?

Hayatı yaşamaya mutlu olmaya yeni başlangıçlar yapmaya her şeye geç kalmış hissediyorum. Sanki benden geçti gibi. Hiçbir şeye hevesim yok yaşıyorum öyle. Yaş aralığım doğru bu arada. Yıllar sonra ilk kez girdim sayfama eski sorularıma bakınca hep aynı problemler etrafında debelenip durmusum pekte bir şey değişmemis. Böyle olunca da kafaya takıyorum yaşlı hissetmek normal mi kısaca böyle sorayım 😶😶
Her şeye geç kalmış hissediyorum bunu herkes yaşıyor mu?
Cevapla