Senin hayatında da böyle hiç yormayan, huzur veren biri oldu mu?

:Bazı insanlar var hiç yormayan; Simit yerine poğaça alıyorsun, "olsun bugün de poğaça yiyelim" diyor.

Yolu kaçırıyorsun, "yarım saat geç gideriz ne olacak" diyor.

İstemeyerek de olsa ufak bir hata yapıyorsun, "her hata bir ders niteliğindedir" diyor.

Böylelerine olgun mu, yapıcı mı, düzgün insan mı denir bilmiyorum;

lakin bildiğim şey efendilik hayran bırakan bambaşka bir şey.

Kadını, erkeği fark etmez; nezakete, iyi üsluba, kaliteli duruşa hayra

nım...

Senin hayatında da böyle hiç yormayan, huzur veren biri oldu mu?
Cevapla