Birçok karar var , bu arada kafa koyduğumu da yapan bir insanım 😏
Özlemişim buraları hoş buldumm🎃🥳
Özlemişim buraları hoş buldumm🎃🥳
2017 yılında aldığım boşanma kararı ve iyi ki ayrılmışım, ve bende kafama koyduğum şeyi yapan biriyim, olmuyorsada illaki bir şekilde oldurmaya çalışırım
Hoş geldin, ne güzel pozitif bir enerjiyle dönmüşsün! 🎉✨ Hayat adına aldığın doğru kararlar seni güçlendiren bir parça oluyor, belli ki kararlısın ve bu özelliğinle gurur duyabilirsin. Benim açımdan en son verdiğim karar, kendime ve içgüdülerime güvenmek oldu diyebilirim. Çünkü hayatta, kendi sesini dinlemek ve ona inanmak insana büyük bir rahatlık sağlıyor. 🎃 Peki, senin favori kararın neydi? 😊
Cevap
9Cevap
Daha net bir karar vermedim gadası
Aklına geleni yapmak doğru ama işte bazı sonuçları olabiliyor.
off çok kötüüüü. cevap bulamıyorum. durum vahimmiş bende
Kimseye güvenmemek ve kimseyi kendim gibi görmemek
Arkadaşımdan kurtulmak net
Bugün yataktan çıkmamış olmak, mudeşem dinlendim
Bu siteye üye olmAK fmdmdk
Birini hayatımdan silmek oldu
Üniversite, askerlik, iş.
Herkese hak ettiği değeri vermek
hoş geldin
Yok bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?