Ben mi gecimsizim yoksa insanlar mı çok kötü bilmiyorum ama kız arkadaş gruplarında özellikle?

İlkokuldan beri aynı şey lise , dershane, ortaokul bıktım artık ya aslında genel olarak saf, temiz kız olduğum söylenir ama nedir bu problem aralarına alıp itin gtune soktuktan sonra disliyorlar hiç sekmiyor alttan alttan laf sokmalar, arkamdan konuşmalar, bensiz etkinlikler , kurulan wp gruplari cabası ilkokuldakiler ilkokul öğretmeni beni çok sevdiği içinmiş o yüzden zorbaliyormus 18 olduğum dönem kütüphanede tanıştık bunuda zorbalamislar lisede psikologluk olmuş karmayi gördüm hakkını helal et dedi helal ettim ona diğerleri niye böyle kıskanılacak halinde yok kendimde ariyorum evrenin en mal insanı ayaginada yatsam olmuyor abi

Güncellemeler
7 ay
Ya soruyu eksik yazmışım odaya kardeşim girdiği için sorum Ben mi gecimsizim yoksa insanlar mı çok kötü bilmiyorum ama özellikle kız arkadaş gruplarında dislanıyorum neden şeklinde olacakti?
Ben mi gecimsizim yoksa insanlar mı çok kötü bilmiyorum ama kız arkadaş gruplarında özellikle?
Cevapla