İyi ki yapmışım dediğiniz bir hatanız veya yanlışınız oldu mu?

Herkese hayırlı, huzurlu ve güzel bir akşam diliyorum.

Hayat bu... Herkes hata yapar.
Kimi büyük, kimi küçük…Bazen öyle anlar olur ki, pişman oluruz; bazen de “iyi ki yapmışım” deriz içimizden. Ama ben şuna inanıyorum:
Hiçbir hata sebepsiz değildir. Her yanlış, bize bir şey öğretmek için yaşanır.

Geriye dönüp baktığımda “keşke”lerim yok denecek kadar az. Belki de hiç yok.
Çünkü bir şey yapmadan önce hep düşünürüm…
“Kimse kırılmasın, kimse üzülmesin.”Bir söz söylerken, bir adım atarken, karşımdakinin kalbi incinmesin diye en az on kere düşünürüm.

Ama zamanla anladım ki, herkes senin gibi düşünmez. Kimse seni, senin kadar anlamaz.
Ne kadar iyi niyetli olursan ol, bazıları senin sessizliğini umursamaz, bazıları da kalbini yanlış anlar.

Belki bunu biraz geç anladım, ama şükür ki artık anladım. Çünkü olgunlaşmak, bazen kırılarak öğreniliyor. Bazen de susarak büyüyor insan…

Artık biliyorum ki, hayatta en önemlisi “keşke” dememek. Kırılmadan da, kırmadan da yaşayabilmek. Ve “iyi ki” diyebileceğin insanlar biriktirmek…Çünkü sonunda her şey,
olması gerektiği gibi oluyor. Ve günün sonunda herkes yaptıklarının bedelini ama öyle ama böyle bir şekilde ödüyor...🤍❤️💞🤍🥰
İyi ki yapmışım dediğiniz bir hatanız veya yanlışınız oldu mu?
İyi ki yapmışım dediğiniz bir hatanız veya yanlışınız oldu mu?
İyi ki yapmışım dediğiniz bir hatanız veya yanlışınız oldu mu?
Güncellemeler
7 ay
SS için teşekkürler 😊🥰
İyi ki yapmışım dediğiniz bir hatanız veya yanlışınız oldu mu?
Cevapla