Dışarısı ışıl ışıl olabilir, güneş parlıyor da olabilir ama sen güneşten kaçan Dracula gibi hissedebilirsin kendini.
Peki, böyle günlerde nedir bunun nedeni veya nedenleri?

Dışarısı ışıl ışıl olabilir, güneş parlıyor da olabilir ama sen güneşten kaçan Dracula gibi hissedebilirsin kendini.
Peki, böyle günlerde nedir bunun nedeni veya nedenleri?

Olmaz mı...
Bazen güneş bile fazla gelir insana, ışığın değil gölgenin huzur verdiği anlar olur.
Sebebi yorgunluk, kırgınlık ya da sadece kendine saklanma isteği olabilir.
Böyle günlerde durmak da iyileşmenin bir parçası aslında. 🌙
Cevap
0Cevap
Evet çünkü güneş ve ışık alerjim var
Geçerli bir sebep.
Sanırım yalnızlığım.
Hep öyleyim niye bilmiyorum
Hayır. Pek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?