
Günaydın.
Yine iğrenç bir salıya uyandım …

Günaydın.
Yine iğrenç bir salıya uyandım …
Ter içinde uyanıyorum, bir an gerçek olduğundan şüphe ediyorum, sonra etrafıma bakıyorum ve rüya olduğunun farkına varınca rahatlıyorum ama hemen geri uyumuyorum. Kalkıp bir sigara içiyorum, kendime geliyorum ve sonra yeniden yatıyorum. Sabahta rahat bir şekilde uyanıyorum
Bi'bot teşekkürler 😂 sen de olmasan soru sahibinden fayda yok😂 ne görüşü beğenir ne de EİG seçer 😂
Cevap
8Cevap
Evet hiç etkilenmiyorum zaten
Sayili kabus gormusumdur hayatimda. Kotu ruyalar gorebiliyorum bazen, bir kac saat icinde hafifliyor dusunmem.
Uzun süredir etkisinde kalacağım bir rüya görmüyorum.
Kabuslarımı hatırlarım ama genelde iş görüyorum bana uyurkende para vermeleri lazım yemin ederim harıl harıl çalışıyorum rüyamda bile 😂😂😂
Pek rüyalarimi hatirlamiyorum beni etkileyecek kadar bir etkisi olmadi rüyalarimin
Umarim atlatirsin🙂
Sıyrılırım. Normal rüya görmüş gibi uyanıyorum o kadar alıştım ki etkisi yok sadece düşündürücü oluyor. Kasırga görürsem değişir
Uykum o kadar derin ki hiçbir şey görmüyorum.. 😄
Evet, uyanınca hatırlamam bile
Kabus kabus güzel rüya değil 😅
kabus görmedim hiç benim rüyalar farklı daha çok :D
Hatırlamam ki.
Nasıl oluyor o?
Günün şakası bu mu?😂
Daha kötüsüne hazırlan diyorsun , tamam 😂
Bu sayılmaz geri al 😂
Günaydın bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?