Benim birkac kere oldu aslinda :)
evet
hayir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cok begenmedigim bir espriyse eger en fazla ayip olmasin diye gulucuk isareti yaparim ama hic oyle samimiyetsiz bir sekilde hahahahaha falan yazmadim.
İlginç bu kızlar abi!
Wallahi ilginç sonra da diyorlar ki bizi anlayın ! :)))
HAHA dediğimde hep gülmüşümdür :)
Tamm
Hayatımda hiçbir şeyi bu kadar çok yapmamıştım. Ama güldüğüm zamanlarda var yani.
"Ahahah" yazıyorsun mutlu sanıyorlar..
ahahah
Cevap
26Cevap
fark var ama simdi
hahahakzhajjajanauag
hahaha
haha
guldurdun
hah
ahah
aha
ha ha
ha
bune mk
geber
Çoğu kez karşımdakinin söylediği şey komik olmuyo bende mahcup olmasın diye bazen yazıyorum böyle :)
Bazen gülmekten yazamıyorum bile. Bu sitede bir adam bir yorum yapmıştı en az yarım saat kahkaha attım gözlerim yaş dolmuştu :)
burada olmadı sesli gülüyorum öyle yazınca ((:
hahaha yazip sadece gülümsedigim oldu:)
ayıp olmasın diye gulldugum cok :d
haha derim o zaman uzatmam. . d
Hey yavrum hey baya vardır :)
Hayır güldüğümde hahaha yazarım
smile koyupta gülmedigim oldu :D
oldu :)) genelde geçiştirmek içinn :))
içimde ne varsa onu yazarım
olmayan şeyi yazmam
En sevdigim şey ahahah :D
O Kadar çok ki gökyüzüne sığdıramassın 😇
Hahaha yazip gecistirmek 😊
tabii ki oldu hahahahha
o tarz gülmem fakat smilelılarımız bile sahte..
Hayır gerçekte gülmüyosam mesajda da yazmıyorum.
Malesef oluyor sahte gülüşler.
Çooooooooooooooooook :)
Gulmuyorsan yazmam ki oyle birsey :)
olmaz yapmacık biri miyim ben
Hiç olmadı :)
Asla :D hahahaha
coooook xd
Çoğu zaman evet
Mış gibi yapamam
Pek olmadı.
çoook nezaketen...
Çok oldu tabi
Hep oluyor
evet cok oluyoo:/
Neredeyse her zaman.
Çoookkk
çook :))
yapmacık gülüşler ^^
Genel olarak evet :D
Oldu
bazen
çooooook :DD
çok oluyor
Çoo.. kk
Oldu :))
Coooook
Evet oldu
Hayır -,-
coooook :D
evet, oluyor.
Çok oldu ya.
Evet oluyor :)
hahaha
Çook
evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar