Merhaba 21 buçuk yaşındayım üniversite mezunu teknikerim bi hastanede çalışıyorum üniversite okurkende çalıştım. Öncelikle ailemi düşündüm. Annemin evinin mobilyalarını yeniledim borçlarına destek oldum kardeşimin dershanesi anneim altın takıları kardeşimin motosikleti kendi çeyizime kadar aldım hayatta da şok sosyalleştim yedim içtim gezdim tozdum çeyizimi marka dizdim yaşadığım yeri çevre yerleri bolca gezdim şimdi hayat kurmak için bi yola çıktım nişanlandım. Önceliğim ailemdi şimdi kendimi önceşiğime aldım kitap okuyorum pilates yapıyorum toksik insanlardan uzaklaştım kişisel gelişimime kendimle bolca vakite değer veriyorum kendimle kahve günleri her hafta sonu koşmaya gidiyorum gibi. Şimdi hayatımı düzme yolundayım düğüne bir sene var ben kendime başla ne yapabilirim mesela ehliyst kursuna yazılmayı düşüniyorum başla ya da bana bi akıl verecek olursanız
Düşünceleriniz kıtmetli teşekkür ederim.
Düşünceleriniz kıtmetli teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer