Her şeyin en iyisini istiyorum ve buna sahip olamayıncada depresyona giriyorum ve bu huyumdan da vazgeçemiyorum?

İyi bir okulda okuyorum , iyi bir aileye sahibim , istediğim çoğu şey oluyor fakat öyle bir huyum var ki her şeyde en iyisi olmak her şeyin en güzeline sahip olmak hep aranılan istenilen kişi olmak gibi bencilce bir huyum var. Benden daha güzel daha başarılı bir kız görünce mesela oturup ağlıyorum kıskanıyorum ve bunun önüne geçemiyorum. Ve ne yapıcam cidden bilmiyorum. Bu huyum yüzünden hayatımı mahvediyorum yaşamak istemiyorum.
Her şeyin en iyisini istiyorum ve buna sahip olamayıncada depresyona giriyorum ve bu huyumdan da vazgeçemiyorum?
Cevapla