Ben günah işliyorum ve tövbe edip bozuyorum bu kaç defa oldum ama pişman oluyorum allah beni affedermi?

Ben çok Günah işliyorum ama çok pişman oluyorum allaha tövbe edip pişman oluyorum allah affedermi?
Ben günah işliyorum ve tövbe edip bozuyorum bu kaç defa oldum ama pişman oluyorum allah beni affedermi?
Cevapla