Kadınlar olarak çok mu gereksiz rekabetçiyiz?

Disarida hiç tanımadığım bir kadın bile benimle bir alıp veremediği olabiliyor. Arkamdan geliyormuş görmedim mesela ben bekliyorum diyelim bir yerde, yanımdan geçerken görmediğim ve çekilmedigim için ters ters bakmalar, bir avmde bir yerden hizmet alırken kasiyer kızın değişik triplere girmesi vs. gereksiz bir rekabet var mi sizce kızlar aramızda?

Kadınlar olarak çok mu gereksiz rekabetçiyiz?
Cevapla