Özünde karakterim iyi ama kötü hissediyorum bazen neden olabilir?

Aslında özünde iyi bir insanım ama insanları sevemiyorum sevmekte zorlanıyorum böyle ne bilim burnum havada gözüm yükseklerde insanları küçümseyip böbürleniyorum yani daha doğrusu önceden böyleydim şimdi biraz değiştim. Bazen utanıyorum bazen utanmıyorum kendimi kötü gibi hissediyorum

Özünde karakterim iyi ama kötü hissediyorum bazen neden olabilir?
Cevapla