Sizce suratsız, sevimsiz, soğuk nevale, mendebur insanların derdi ne?

Nedir yani bu havalar. Emoji atarım gülümserim, espri yaparım, hem cinsimse çiçek böcek kalp atarım, bi sevecenliğim sempatikliğim olur ama bunun karşılığında mendebur bir tavır - soğuk kısa cevaplar veya hiç cevapsızlıklar, emojiye karşılık emoji atılır bence atılmalı, emoji boşuna icat edilmemiş, duygusuz ruhsuz yaratıklar sizi. Hayır erkekleri anlarım, karşı cinse mesafe koymak isteyebilir yanlış vs anlaşılmamak için ya da zaten onlar odun 🪵 Ama siz kadınlar... Sizin bu emojizliğiniz, mendeburluğunuz nedir Allah aşkına küçük dağları siz mi yarattınız. Azıcık tevazu ve sevecenlik be.. Burnunuzu indirin az aşağı. Cool falan olmuyorsunuz, geçimsiz suratsız baykuşun teki oluyorsunuz 😆

Oh be keyfim yerine geldi
Oh be keyfim yerine geldi

Görsel alakasız öylesine anlık ☕

Sizce suratsız, sevimsiz, soğuk nevale, mendebur insanların derdi ne?
Cevapla