Nedir yani bu havalar. Emoji atarım gülümserim, espri yaparım, hem cinsimse çiçek böcek kalp atarım, bi sevecenliğim sempatikliğim olur ama bunun karşılığında mendebur bir tavır - soğuk kısa cevaplar veya hiç cevapsızlıklar, emojiye karşılık emoji atılır bence atılmalı, emoji boşuna icat edilmemiş, duygusuz ruhsuz yaratıklar sizi. Hayır erkekleri anlarım, karşı cinse mesafe koymak isteyebilir yanlış vs anlaşılmamak için ya da zaten onlar odun 🪵 Ama siz kadınlar... Sizin bu emojizliğiniz, mendeburluğunuz nedir Allah aşkına küçük dağları siz mi yarattınız. Azıcık tevazu ve sevecenlik be.. Burnunuzu indirin az aşağı. Cool falan olmuyorsunuz, geçimsiz suratsız baykuşun teki oluyorsunuz 😆

Görsel alakasız öylesine anlık ☕
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer