Benim değerimi anlar mı bir gün hala gözün ondan başkasını görmüyor yokluğuna sadığım?

Kız arkadaşım var 30 yaşında ben 26 başlarda süperdik o beni aramadan arardı ilgisi olsun on numara ama bunub geçmişten gelen ruhsal sıkıntısı vardı güven falan telefonu açmayınca sen bir işler çeviriyorsun belli diyordu sonradan intihara kalkıştı psikolojik hastalığı arttı alnını morarttı çok ağladım iyi olsun diye İstanbul a hediye götürdüm istinyeparka yanına gittim çatkapı sürpriz yapmaya zonguldak tan kalkıp en son engelledikçe ben hep farklı hesaplardan farklı numaralardan ankesörlüden aradım en sonunda numarasını değiştirdi sosyal medyasını kapattı yok oldu bana da yok olucam diyordu hala içimde yarım kalmışlık var kimseyle tanışamıyor ondan başkasını gözüm görmüyor benim değerimi anlar mı lütfen

Benim değerimi anlar mı bir gün hala gözün ondan başkasını görmüyor yokluğuna sadığım?
Cevapla