Arkadaşlar çok saf biriyim. Kandırılmaya-kullanılmaya hazırım. Bundan nasıl kurtulabilirim?

O kadar saf ve merhametliyim ki sevmediğim birine bile acıyıp yardım edebiliyorum. Çok şükür şu yaşıma kadar bir kazık yemedim. Sevgilim beni aldatsa veya bana bir yalan söylese pişmanım diye iki ağlasa, sızlasa affedebilirim belki. Ben böyle biri olmak istemiyorum. Nasıl kurtulurum bu durumdan?
Arkadaşlar çok saf biriyim. Kandırılmaya-kullanılmaya hazırım. Bundan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla