İnsan hangi şartlar altında dünyaya mutlu bir şekilde veda edebilir?

Mutlu ölmek bana göre mümkün. Her veda üzücü ve yarım kalmış hissetmek zorunda değil.

Bunun için, insan bu dünyanın lezzetine varmalı. En ufak mutluğu kooocaman yapmalı ve büyük kederleri küçücük yapmalı.

Bilirsiniz ki ölümü bize yakınlaştıran şey dert, keder ve strestir. Onu yakınlaştırmak yerine olduğu yerde beklemesini sağlamak daha güzel değil mi?

Sizce insan bu gezegene mutlu veda edebilmesi için ne olması gerekir?

İnsan hangi şartlar altında dünyaya mutlu bir şekilde veda edebilir?

Kişilik&Karakter

İnsan hangi şartlar altında dünyaya mutlu bir şekilde veda edebilir?
Cevapla