“Kulaklığı tak son ses müziği aç ve yürü….. Yolun sonunda hayal kırıklığı yaşasanda hiç değilse denedin.” Bu söze ne kadar katılıyorsunuz?
“Kulaklığı tak son ses müziği aç ve yürü….. Yolun sonunda hayal kırıklığı yaşasanda hiç değilse denedin.” Bu söze ne kadar katılıyorsunuz?
Bazı yolların Sonu karanlık veya aydınlık dahi olsa denendi ve sonuç ne olursa olsun pişman olmadan hayata kalındığı yerden devam edildi ediliyor o yüzden evet katılıyorum doğru cümleler bunlar...
Nasıl devam edılirki kaldığın yerden. Eksılenler ne olacak
Eksilenler aileden birileri ise evet yeri kolay kolay dolmaz.
Ama belli yaşanmışlık ve anılarla dolu aşk duyduğun kişi ise, o zaman şöyle bir şey var demekki karşılıklı birbirinizi tamamlayan şeyler eksikti hayatınızda bir zaman sonra bu fark edildi demekki
Eig için teşekkür ederim :))
Bende güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum
O yolu mutlaka yürürüm
Teşekkürler🙏
Cevap
6Cevap
İnsan bazen arkasına baktıkça güçsüzleşir. Bu yüzden bazı zamanlarda o yol ardında kalmalıdır.
Arkasına bakmadan duran var mı 😌
Tedbir amaçlı bakanları sayarsak, elbette var
Gerektiği yerde her daim gereken şeyi yapmalıdır insan
Yolun sonu zaten hep korkutan. Ya bırdaha ayağa kalkamazsam dusuncesı
Bende ondan korkuyorum. İnan her şey bitti ama ben nasıl yeniden başlıycam. O kadar moralim bozuk ki anlatamam. Yani nereden başlıycam bilmiyorum
der susarım. Yaşamayan bilemez
Hep yapmış olduğum şey
Valla sonuna kadar katılıyorum
kesinlikle öyle olmalı
edilmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar