Sizce insan artık nesne mi? Yani kızlar bana eşya gibi geliyor öyle hissediyorum neden bilemiyorum? Artık herkes birer nesne mi?

Eskiden şehvet duyardım. Zamanla olgunlaştım. Yaş 34 oldu. Artık kadın kıza bir nesne gibi hissediyorum. Değerli ama işe yararsa yoksa hiç gereği yok diyorum. Neden böyle hissediyorum ki?

Sizce insan artık nesne mi? Yani kızlar bana eşya gibi geliyor öyle hissediyorum neden bilemiyorum? Artık herkes birer nesne mi?
Cevapla