Bir insanın kişiliğini en çok hangi davranışları ele verir, sizce?

Bence bir insanın kişiliğini en çok, kimse izlemezken sergilediği davranışlar belli eder. Ben birine değil, kendime saygım olduğu için nasıl davranıyorsam, işte orada karakterim devreye giriyor. İnsanların yüzüne gülüp arkasından konuşmamak, küçük bir çıkar uğruna değerlerinden vazgeçmemek ya da birine iyilik ederken gösteriş peşinde olmamak… Benim için kişiliğin özü bunlarda gizli. Çünkü insanın gerçek kimliği, rol yapmadığı anlarda ortaya çıkar. 🌸

Bir insanın kişiliğini en çok hangi davranışları ele verir, sizce?
Bir insanın kişiliğini en çok hangi davranışları ele verir, sizce?
Bir insanın kişiliğini en çok hangi davranışları ele verir, sizce?
Güncellemeler
8 ay
❤️❤️
Bir insanın kişiliğini en çok hangi davranışları ele verir, sizce?
Cevapla