Parazit oldum var oluş amacını kaybetmiş asalaklıktan nasıl kurtulunur?

15 yaşında güzel bir çocuktan 25 yaşında tek kadınla tatmin olamayan pisliğin tekine dönüştüm

Neden böyle oldu bilmiyorum ama kendimden nefret ediyorum. insan olmak günah işlemek ama benim tövbelerim dikiş tutmuyor gerçekten böyle birisi neden oldum neyi kaçırdım bilmiyorum aslında her şeyi düzgün yaparak ilerledim küçük mikro hatalar oldu ama 25 yaşında bu kadar şrfsiz olmamın sebebi o mikro hatalar olamaz

genetiğimden dolayı mı böyle oldum ben neden böyle oldum?

Güncellemeler
8 ay
Yanımda bir kadın yatıyor ve ben günahlara dalmış bir şrfsizim bu seneyse düğünüm var ölsem keşke
Parazit oldum var oluş amacını kaybetmiş asalaklıktan nasıl kurtulunur?
Cevapla