Bendemi yanlışlık var la yoksa :D
bir sen öyle diyon... Ula umutlu
Yanlız Değilsin :/
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
6 yaşındayken öyle diyordum ama 7-8 de doğrusunu öğrendim
tek sensin
Cevap
1Cevap
yalnız değilsin karakter şekli öyle yazınınn :)
Yalnız değilsin 😊
A şıkkı diorum :D :D
yalnız değiliz
Yanlız Değilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar