Yolun yarısına gelmiş bir yaşta olarak " ne öğrendin şimdiye kadar" deseler?

Her gelenin gideceğini,

her acının azalacağını,

hayatta hiçbir şeyin seni üzecek kadar hükmü olmadığını,

herkesle kahkaha atabildiğini ama yalnız ağladığını,

ölümden başka her şeyin çaresi olduğunu,

“Çok geç”ten daha kötü bir kelime olmadığını,

her şeyin zamanında kıymetli olduğunu,

bir saniye sonrasının kaygısına düşmeden

şu anın değerini bilerek yaşamak gerektiğini öğrendim...

Yolun yarısına gelmiş bir yaşta olarak  ne öğrendin şimdiye kadar deseler?
Yolun yarısına gelmiş bir yaşta olarak  ne öğrendin şimdiye kadar deseler?
Yolun yarısına gelmiş bir yaşta olarak " ne öğrendin şimdiye kadar" deseler?
Cevapla