Seni bu hale sen mi getirdin, yoksa iyi olsunlar diye her şeyini verdiklerin mi?

Bazen insan yıkılmaz da, içten içe eksilir… En çok da “iyilik” diye verdiği parçalarıyla kendinden olur. Şimdi durup düşünme zamanı: Bu hale sen mi geldin, yoksa seni bu hâle getirenler mi iyi oldu..

Seni bu hale sen mi getirdin, yoksa iyi olsunlar diye her şeyini verdiklerin mi?
Cevapla