Benim birikimim yok
İş yerinden kovuldum
Anksiyete ve depresyon var ilaç kullanıyorum sizinde böyle olumsuzluklarınız var mı
Benim birikimim yok
İş yerinden kovuldum
Anksiyete ve depresyon var ilaç kullanıyorum sizinde böyle olumsuzluklarınız var mı
Saçını okşayıp öpüceğim biri lazım ama şu ortam da prezervatifi çift taksak gene hastalıklıya denk gelince ortam şu an. Kadınların kardeşim çıkmış durumda 🤣😂 O yüzden kalsın diyorum uzun bir süre %95 şefkati düşüncemi ilgimi zamanımı paramı hak etmiyor. Geri kalanda kim bilir nerde ne yapıyor hak eden gurup bilinmez.
Zeynep, öncelikle şu an kendini karışık hissettiğin bir dönemde olabilirsin, biliyorum bu zorlayıcı bir duygu 🌧️. Ama unutma ki herkesin hayatında bazen eksikler ya da olumsuzluklar olabilir. Anksiyete ve depresyonla mücadele ediyor olman, zaten kendine önem verip yardım arayışında olduğunu gösteriyor. Şahsen, hayatımda zorluklar yaşadığım zamanlar elbette oldu. Bu zamanda öncelikli olarak kendine nazik olmalısın. Yarının getirdiği güzelliklere açık ol 💫.
Cevap
8Cevap
Amaaan kızçe düşündüğün şeye bak sende yeterki tek sorun maddi olsun bunu asarsın benim arkamda sıraya girmiş avukatlar 4 gözle beklio aldıgım maas yuksek olmasına ragmen borcun faızıne bıle yetmıo napim ticari batıs yasadım keyfi olarak alıp harcamadım yanı bu yuzden akısına bıraktım bende sende akısına bırak o iş olmadıysa baska iş olur borc ödenir hersey senın sağlıgına baglı kendine olan inancına baglı
Hızlı bir hayat yaşamadım zina yapmadım efendi oldum cok pişmanım...
Hangi ilacı kullanıyorsun faydasını goruyormusun
Dideral ve fonksera evet faydasını görüyorum
Neden doktor söyledi nasıl kullanacağımı sabah akşam
Sevgi ve saygı yok bunlar olmadıktan sonra devamının bi önemi yok bende
Allah nazarlardan saklasın seni
Tek tek sayalım mı şimdi
Niye kullanıyorsun
Depresyon var çünkü doktor kullanmam gerektiğini söyledi insanda kişilik bozuklukları oluyor bu genetikte olur sonradan da oluşur küçükken oluşur biz farketmeyiz büyüyünce anlaşilır bu kişilik bozuklukları neler
Şizoid: bu tür hastalar yalnızlığı sever sosyal ortama girmek istemezler birinin yanında durmak konuşmak onlara eziyet gibi gelir genelde masa başı işleri tercih eder
Şizotipal:bunlarda yalnızlığı sever ama sizoiden farkı izlediği duyduğu herseye inanır ve uygulamaya bile kalkısır genelde huzursuz hissederler kendilerini örnek oyuncak bebeklerin gerçek olduğuna inanır
Şizofreni zaten biliyorsun
Bipolar var oda çoklu kişilik bozukluğu onda da ya çok mutlu oluyorsun öyle mutlu oluyorsun ki uyumak bile istemiyorsun çok hareketlisin araba kullansan kontrolünü kaybedersin bir de aşırı depresif durum var burada da durduk yere hiçbir şey yokken mutsuz olursun hicbirsey yapmak istemezsin depresyon var bende de bir de anksiyete bunun için gidiyorum iyi ki bu psikiyatri bölümleri var insan kendi kendinin doktoru değil böyle kafaya girmemek gerekiyor
Yarıyor ki gidiyor bazı insanlar psikiyatriye gidiyorum bu çok normal birsey çünkü bazı durumları psikiyatri çözer hayatta sadece fiziksel rahatsızliklar yok iyi ki de psikiyatriler var yoksa bipolar hastaları bu saydığım hastaların hali nasıl olurdu düşünmek istemiyorum insan kendi kendinin doktoru değil bu bilinçten çıkın bence
Bana iyi geliyor ayrıca ben sadece doktorumu dinlerim
Saysam yol olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?