Diğer insanlara mı, şanssızlığınıza mı, kararsızlığınıza mı? Hayatınızdaki olumsuzlukların sebebi sizce ne?


Herkesin hayatında karşılaşabileceği kadar olumsuzluklar yaşıyorum. Ne eksik ne fazla değil. Bunu da illa ki bir şeylerle bağdaştırmıyorum açıkçası. Olması gerekiyor ki oluyor, yaşamam gerekiyor ki yaşıyorum. Ekstra bir dram katmıyorum olaya.
Açıklamanın hepsine? 😃 yani tek bir sebep yok gerçekten, ama en çok kendim dışındaki her şey...
Hepsinden azar azar ortaya karışık diyorsun yani 😅
Rica ederim :)
Neye bağliyacagimi bilmiyorumm
Olumsuzluklara zemin hazırlayan, buna sebebiyet veren kişiler veya olaylar elbette oldu. Fakat artık kendi hayatımda, kendi yolumda ilerliyorum. Bir yere bağlamam gerekirse, tamamen kendime bağlamak istiyorum.
Cevap
13Cevap
Şanssızım
Sadece Kader oluyor benim dışımda gelişen olumsuzluklar. Kendime ait olanlar benim kararım. Kararsızlık durumunu sevmem.
kardeşim akrabalardan, çevreden
Kendi akılsızlığımdan, cendereye gelmemden...
Site gene düzeltmiş "Y*°a°`v'°ş•a*^k♡♡♡ akrabalar
Yaşadıgım yere ama onlada alkası olmadıgı gercigi yüzüme vurdu sanırım
Aldığım kararlara. Olumsuzlukların önüne geçmek için verdiğim kararları güncellerim.
Benden kaynaklı mı önce ona bakarım, benden kaynaklı ise düşünür birdaha yapmam.
Olumsuzluklar neyden kaynaklı ise ona bağlıyorum
Kader deyip geçiyorum..
Yeni birsey öğrendiğime ya da iyi şeylerin yaklaştığına
Yaşanması gereken tecrübelere bağlqrım.
gezegenlerin retro yapmasına sdfsdf
Alın yazısı
Şanssızlıklara ve yanlış tercihlere.
Şansızlığımaaa genelde 🤣🤣🤣
doğduğum iğrenç devire ve okb me
Ben de şans olmayışına
Herkesin dümeni şansı kadar dönüyor işte %
Tamamen aptallığımdan geliyor hersey başıma.
Bahtsızlığıma. Bela mıknatısıyım ben bela...
Neden? Nasıl?
Bilo Allah'ını seversen görüşlerimi beğenme...
Peki...
İğne ucu kadar yer kalmış demek kı diyorum
Yaptığım hatalara ve kararsızlığıma bağlıyorum
Şom ağzıma, kötüyü düşünmeme. 🤦♀️
parasizlik babamin milyarder olmamasi
Merhametime ve insanları üzmemek istegime
Hiçbir şeye
Olumsuzlukları görmüyorum artık
Diğer insanlara
Sülale
Baht
Hayatıma bağlıyorum kankama öyle
Babama
Bir sürü sebep hangisini sayalım
uğursuzluğuma
Uyuma
Zamanın da yapmadığım şeylere...
Tercihlerime.
Kader ya kader
Kendime
Birçok şeye
Kader...
Mallığım yani
Rastlantılara..
Para
Selam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?