Hayatınızdaki olumsuzlukları neye bağlıyorsunuz?

Diğer insanlara mı, şanssızlığınıza mı, kararsızlığınıza mı? Hayatınızdaki olumsuzlukların sebebi sizce ne?
Hayatınızdaki olumsuzlukları neye bağlıyorsunuz?
Hayatınızdaki olumsuzlukları neye bağlıyorsunuz?
Cevapla