İnsan en çok ne zaman değişir sence, birinin gidişinde mi yoksa gerçeği fark ettiğinde mi?

İnsan, bazen bir olayla değil, bir duyguyla değişir. Birinin gidişiyle çöken sessizlik ya da yüzüne çarpan bir gerçekle yıkılan hayal… İşte o an, içindeki eski sen ölür, yerini daha sessiz ama daha farkında bir benlik alır. Değişim dediğin şey, aslında kalbin yeniden doğuşudur.

Sence insanı en çok ne değiştirir, yaşadıkları mı yoksa hissettikleri mi?

İnsan en çok ne zaman değişir sence, birinin gidişinde mi yoksa gerçeği fark ettiğinde mi?
İnsan en çok ne zaman değişir sence, birinin gidişinde mi yoksa gerçeği fark ettiğinde mi?
Cevapla