Hatıralar yok olsa, karakterimiz aynı kalsa bile, aynı kişi sayılır mıydık?

Anılarımız kim olduğumuzu şekillendirir, değil mi? Ya hepsi silinse ve sadece karakterimiz kalsa… O zaman kendimizi tanıyabilir miyiz?

The I ınside (2004)
The I ınside (2004)

#Kişilik&karakter

Hatıralar yok olsa, karakterimiz aynı kalsa bile, aynı kişi sayılır mıydık?
Cevapla