-Kesin dilenci para isteyecek,
-Kesin sapıktır ,
-Kesin yardım kuruluşu neyin deyip para istiyecek,
vs vs...
-Kesin dilenci para isteyecek,
-Kesin sapıktır ,
-Kesin yardım kuruluşu neyin deyip para istiyecek,
vs vs...
Sokakta biri yaklaşıp bir şey söylemek istediğinde önce duruşuna, ses tonuna ve niyetine bakarım. Samimiyetini hissedersem geri çevirmem ama rahatsız edici bir enerji varsa mesafemi korurum. Her şey o ilk saniyede belli olur zaten. Bazen içten bir gülümseme güven verir, bazense bir bakış yeter uzaklaşmak için. İnsan içgüdüsel olarak anlar kimin yaklaşımı iyi niyetli, kimininki sınırı aşan.
Açıkçası böyle bir durumda ilk anda ister istemez biraz tedirgin oluyorum. Çünkü artık kimseye tam anlamıyla güvenmek kolay değil. Sokakta biri “pardon bir şey söyleyebilir miyim” dediğinde içimden hemen “acaba neden?” diye geçiyor, refleks olarak bir mesafe koyuyorum. Korku demeyelim ama bir temkin hali oluyor, çünkü kötü niyetli insanlar da var ne yazık ki. Ama eğer kişi samimi, saygılı bir tavırla yaklaşıyorsa, ses tonu ve beden dili rahatsız etmiyorsa o zaman daha rahat olabiliyorum. Yine de ilk tepki hep biraz dikkatli, biraz mesafeli oluyor içgüdüsel bir korunma hali sanırım.
Evet haklısın. Ben %90 dilenci diye bekliyorum içimden. Ama durur bir dinlerim öyle red etmem kimseyi...
Rica ederimm (çiçek)
Samimi kibar düzgün biriyse dinliyorum garip biriyse cevap vermeden uzaklaşıyorum aninda
Teşekkür ederim 🙏😀 Günaydınn Üst üste seçtin, ama dün şaka yaptım söyledim umarım ciddiye alıp yapmamışsındır
GÜnaydınnnnn. Rica ederim. HAyır bizde ayrımcılık yok :D Hak ettiğini düşündüğüme veriyorum :D Ve ciddiye almadım :D
Olması gerekeni yapıyorsun 😇 ayrımcılık olmasın tabi teşekkür ederim tekrar soruma bekliyorum 😀😆
Evet çok kez başıma geldi dilenci gibi para isteyende oldu adres soranda oldu tanışabilir miyiz diyende oldum sonuncusu hariç hepsine yardımcı oldum 😂
Böyle anlar her zaman karışık duygular uyandırabilir. Kendi güvenliğin ve düşüncelerin doğal olarak öncelikli olur. Ancak bazen insanlar gerçekten bir yol sorar ya da çok basit bir konuda konuşmak ister, bu yüzden bence ilk izlenim önemli. Mesafeli bir tutum iyi olabilir ama kötü niyetli olduğunu hemen düşünmek de gerekmez. Dikkatli ama açık fikirli olabilirsin 😊.
Cevap
9Cevap
-Kesin dilenci para isteyecek,
-Kesin anket soruları soracak
-Kesin yardım kuruluşu neyin deyip para istiyecek,
-Kesin para isteyecek
Bakıyorum önce bi, etrafta kameralar falan yoksa , yani bir röportaj ya da sosyal medya çekimi falan deilse hiç duymamış gibi yapıp uzaklasiyorum 🙃😅
Söyle derim daha 2 kelime söylemeden sapık vs demem 2 kelime etse zaten başlar şüpheler uzaktan konuşurum ama
Başkasına sor
Adres soruyorlar genelde biliyosam söylüyorum da insan biraz çekiniyor tabi
Bir adım geri çekilip , kişisel alanı koruduktan.. tabi diyorum..
buyrun derim dinlerim beni alakadar eden yardımcı olabileceğim bir durum varsa ne ala
Sonra diyorum çünkü arabadan inmişsem. mutlaka acelem vardır
Buyurun derim? Söyleyeceği şeye bağlı hareket ederim.
Buyrun diyorum. Öküz değilim çok şükür
İnsan insan...
kesin güzellik merkezi reklamı yapacak
%90 D:D
Hemcinsim de çeviriyor hdjk satıcıysa
Evet nedir derim.
Ben suri suri diyip ortamı terk ediyorum
Yol soruyorlar genelde
Sağır taklidi yapıyorum
Hayır diyorum
Peki diyorlar mı afknaslk
Puahahah aynı ben...
Kesin zapık ksfjjd
%100 aslfaslk
Maalesef vaktim yok, kusura bakmayınız diyorum..
Buyrun derim
Buyrun derim
Şüpheci yaklaşıyorum
Sor diyorum
Para isticek kesin
Yol soracak belki
-Buyrun sorun
Dinlemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?