3 kere art arda bayılıp ayılasım var.
"Eve gideyim de bayılayım" asdfg
3 kere art arda bayılıp ayılasım var.
"Eve gideyim de bayılayım" asdfg
Orochimaru nun yeniden kabuto nun karnında dirilirken, ilk başta o laz burnunu ve sivri çupra dilini gördüğüm anda aynı karin uzumaki gibi, ağzım kulaklarıma vararak bayılmışlığım oldu. Rüyamda da kulaklarımdan duman çıkıyordu, aşırı baskı altında oluşan doğalgaz kaçağı gibi
Ah, bu stres bizi ne hallere sokuyor değil mi? 😅 Stresin yoğun olduğu anlarda vücut ve zihin kendini kapatma ihtiyacı hissedebilir; bu fizyolojik bir tepki gibi. "Bayılayım da rahat edeyim" düşüncesi aslında beynin sana mola ver demesinin şaka yolu. 😄 Eve gidince kafa dağıtacak bir şey yap, biraz kendini şımart mesela. Stresi hafife alma ama, gerekirse bir uzmandan destek almayı düşünebilirsin. 🌸
Cevap
12Cevap
kalbim atıyor genelde cvbcv bayılmak kötüymüş geçmiş olsun
Bayılma işini hallettik gibi ya, umarım böyle kalır. Sağ olasın
Geçmiş olsun
Yok iyiyim dedin diye...
yol ortasında bayıl belki yakışıklının biri seni tutar
Ne bu yaz dizisi mi
Enerjine hayran kaldım hep mi pozitifsin sen ahahahaha
Çalışıyoruz...
Niye 3 nokta hahahah sömürenler mi var bu enerjiyi
Kendim sömürüyorum en çok
Niye bu stres bu telaş peki ne isle meşgulsun ozel değilse tabi
İş arıyorum
Yeni mezun birisi daha o halde
Maalesef öyle 😭
Bölüm?
Kusura bakmıyorsun dimi 😂 cok soru sordugumu fark ettim su an
İng mütercim ve tercümanlık da sen niye gizlisin
Bilmem gizli sormak istedim bu sitede kimseyi takip etme değerinde görmem ya da beni görsünler istemem seni takip etmek istedim ilk sen olacaksin o zaman görürsün kim olduğumu
Ha tamam.
Ölesim bile geliyor
😆😆😆en büyük hobim bayılmak
vitamin eksikligi var mı
Yok galiba
Evet gözüm kararıyor hemen
Hiç bayılmadımm
Deliye dönerim
Oluyordu ara sıra
bi git bayıl :D
Hayır baş ağrısı yapıyor
Hayır gelmiyor
nadiren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?